|
|
|
|---|---|
|
Tjohej i blåbärsskogen! Är så att jag lämnat in mina 17" sommarfälgar på lack! Färgen som jag valde är svart. Nu är jag nyfiken på hur resultatet kommer att bli. Det är trots allt 1 vecka kvar innan jag får hem dom. Kan ni inte länka massa bilder på bilar med svarta fälgar? Har sökt runt massa på google men bara hittat 1 bild och den var photoshoppad. // Simon | |
|
Länk Länk Länk Länk lite bilder. mvh |
|
|
Herre Jösses, vad snyggt det är! Hoppas bara de passar på min röda fara. Mina blir dock helsvarta, ingen silvrig kant. Fast i.o.f kommer det sitta 10 kromade bultar på varje fälg. Det förgyller nog en hel del! Länka gärna mera! Min bil : Länk |
|
|
razvan: vet du vad är det för fälgar på den röda m3an?? dom var riktigt fina.. kasnke nåt du kan skaka fram? isf, pris, utan däck? mvh evers |
|
| Varför för mig tankarna på vinterfälgar eller plåtfälgar utan kåpor när jag hör ordet svarta fälgar? | |
|
Evers. De heter Radenergie R10. Skall kolla upp priser på måndag och återkommer, är det ok? Info: "Rädenergie wheels are made from high strength 6061 aluminum alloy that is heat treated and aged for maximum durability and uniform strength. The wheel centers are forged in an 8000 ton press utilizing the same technology found in Formula 1, making the wheel components that comprise the Rädenergie wheel strong and light." Så de lär vara dyra, i HRE klassen. Finns som kromade, svarta och silver |
|
|
stout, kanske för att de flesta plåtfälgar är svarta? bara en teori. Min bil : Länk |
|
|
dom verkar hyffsat hållbara också. :) |
|
|
Här är min gammla M535 med mörka fälgar Länk |
|
|
riktigt schysst! fast minna kommer ju bli mörkare. |
|
SpineKracker |
Svarta fälgar med polerad fälgbana är bland det snyggaste som finns! Skulle själv vilja ha detta, eller guldfärgade ekrar och polerad bana som M3 SE =) E30, för att man vill. Mer GO än SHOW är mitt motto. |
|
Vad tror ni om att lacka centrumet i blank svart på en djuuuup Y-rondell fälg?? Till en mörkblå bil!! ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
SpineKracker |
tror det blir jävligt snyggt.. eller färgkoda centrumet E30, för att man vill. Mer GO än SHOW är mitt motto. |
|
Svarta fälgar är helrätt! En lackad rand i bilens färg är inte helt fel. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.