AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.682

E32 söker entusiast

Sida 1 av 2
Scheckheft
Till salu på ebay i USA:
Länk
Ägaren gillar M-märken :).

Mvh
Scheckheft

Visa användare
248
Krut-Ove
745iA-E23 1986
325i Cab-E30 1988
Volvo 264 GLE 1976
Ser trevlig ut...
Ja den var ju helfin :) lite väl mycket "M" kanske ;)

___
Mvh
Patrik N.
"The M-Technic package adds a lot of performance to this vehicle."

Beklagligt att tro att en massa M-emblem överallt skulle få bilen att gå bättre, mig veterligen har det aldrig funnits något M-paket till E32, bara autobahnpaketet till 750.
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Den verkar ju vara i toppskick men det står att det är en 5.4 liters V12...? Fanns det i E32:an i USA? Det tror jag inte, förmodligen är det väl bara en felskrivning.

BMW CS #5139
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Väldigt snygg kärra,
Men som sagt synd på alla M-märken. Ett hade man kanske fått leva med. Men på ratten, panelen, cd-växlaren osv osv nej tack!

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
mr
302
mr_majzoo
750iL, -90
Enligt chassinr så skall det iaf sitta en M70 i den.
Vet ej hur mkt det skiljer på en M73 utseendemässigt iofs?
Någon som har en bild?

mvh: mr_majzoo
mr
302
mr_majzoo
750iL, -90
Detta verkar ju rätt mysigt annars;

"The one feature on this vehicle that makes it truly awesome is the protection package. This is a fully armored and bulletproof car. The doors, hood, and trunk are lined with Kevlar, and the glass is double paned (see pictures)."

Hur som helst verkar det onekligen vara en mkt välbevarad bil.

mvh: mr_majzoo
94
2.123
944_Driver
BMW 750iL -95
Skoda Superb -11
996 C4S -03
Det är väl som vanligt, nån dum j*vel till säljare om brer på lite extra om 5,4 liters och M-packet.. Jag tycker det återkommer ständigt när man kollar på bilannonser eller ringer på de, det ger iaf mig en känsla av myglande som gör att jag lätt tappar intresset för fordonet.

//Magnus

Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Så fruktansvärt fult med alla dessa M-märken!!!

Det kan vara snyggt till exempel i motorrummet som han har satt dit, men när man börjar byta ur BMW-emblemem mot M, på en icke M-bil eller på en BMW överhuvudtaget, har man gått för långt = smaklöst, men amerikanerna har iförsig taskig smak...

Fin bil iövrigt!

:))

BMW - Freude Am Fahren

//Simon
sk
1.290
skalman

BMW 750 IA 1995
Snygg välvårdad... Tycker att det är lite EPA-traktor stuk med alla extra emblem, men smaklöst skall det ju vara i USA :)
Annars fin bil.

Mvh
Skalman
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Bortsett från de äckliga M-märkena så var detta den överjävligaste 750 jag sett - FAN va fin den är.

Kan man få tag på de handtagen nånstans?

Hur lyckas man få dit M-power på motorn? Lite halvpinsamt när det aldrig kom en M7....

Måste hitta mig en protectioncar sen - de är ju övergrymma.
Känns som en riktig "dork" den där amerikanaren.
Man sätter inte en kromlist tillhörande en E38 heller och verkligen inte vindavisaren ovanför takluckan....

Der schönste Wagen von allem
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Kan mycket väl vara en 5.4L motor, och om det stått att den lämnade 400Hk, kan det också varit sant, då det är en "protection" beställd bil. Då är det inte bara kaross o rutor, utan även hjulhus o golv, samt en massa mer skydd som appliceras. Då brukar maskinerna uppgraderas rätt duktigt, för att bibehålla prestandan vid viktökningen. Gick en dokumentär om detta på Discovery för en tid sedan.

/Anders

BMW - Das Steht Dir Gut!
za
85
zalmondorro
BMW 750 ILA -88:a
hej hupp
joo KANONFIN bil men som sgat M-märkena förstör ju ock likaså "läppen" vid luckan ju....

Zalmondorro
KRAFTWERK: Lånar denna tråden och länkar en annons som kanske faller dig i smaken;)?

Länk

The Seven Series...Cause I ride with pride!
bi
241
bimmern
Bmw 740IA -99
men varje M-märke ger väll 15 extra hästar samt bättre chassi ? ;P
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Seven!!! Kan Du låna mig lite "deg"??? :-DDD

Den vill jag ha NU! Som kvalitetsvagn är den värd varenda krona, men det lär nog bli svårt att få ut... Undrar vad den till slut kommer att gå för...

Det är bland det fetaste man kan stadsköra, o irritera folk i "Micror" med ;-)

/Anders

BMW - Das Steht Dir Gut!
hmm ungefär lika motiverat som att betala 400 papp för en bentley turbo från -88.
Får han den mercan såld för det priset så blir jag imponerad...

Der schönste Wagen von allem
haha...ja den är verkligen fin, håller med dig Kraftwerk, som kvalitetsvagn är den värd varenda krona. Rätt köpare slantar nog upp bra för den, men några 195k SEK lär han aldrig få krama om...

The Seven Series...Cause I ride with pride!
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Seven:

Nej, det är sant! Men vad roligt det vore att få äga en sådan vagn!!!

Jag har några bekanta (förra jobbet) som är Mercedes-entusiaster, o de har haft följande vagnar: MB 420 SEC -87, 2.700 mil! MB 300 SL -87 -, 190 mil... JA det är sant!!! 300 SL:en gick för, typ 300.000:-!!!! Till en samlare!

/Anders

BMW - Das Steht Dir Gut!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.