|
|
|
|---|---|
|
Finns den någon här på forumet som har bakspoiler m3 inkl. diffusor och en monterad avtagbar dragkrok?`Behöver lite tips och gärna bilder på hur det ser ut med luckan tilldragkroken! Man vill ju inte förstöra M-spoilern! ALL hjälp och era tips tar jag emot! Så här ser den ut bakspoilern: Länk MvH Bmw 4-ever | |
|
peter78w: "Flayern" på forumet har en touring med denna spoiler och avtagbar krok. Fick bilder av honom tidigare på denna, tror dock inte jag har dom kvar men kan kika hemma ikväll. Du bör nog inte såga iaf :) Du får nog byta ut diffusorn till en som har lucka. ///Foppa |
|
| Ahh, kul att min bil var med!!! vad jag längtar till våren... | |
|
scnitzermann: då förstår jag att du inte hade nåt emot att jag länkade till din bil. Foppa:Har kollat lite runt på forumet men hittar ingen som heter "Flayern". Kollat vad en sådan diffusor kostar på bmw runt 1300kr! Undrar om man ändå inte kan göra om den själv?! MvH Bmw 4-ever |
|
|
peter78w: 1300 kr....ja varför är jag inte förvånad :D Här har du en tråd där jag diskuterat med honom om bakspoilern. Länk ///Foppa |
|
|
Hans senaste inlägg var någon gång 2004 06, så det verkar som om ha inte finns längre här på forumet! Jag mailade honom ändå! Någon anna som då kan hjälpa till med bilder? Foppa: hittar du nåt på din dator ikväll så hör av dig! MvH Bmw 4-ever |
|
|
peter: Jag mailar dig ikväll om jag har kvar bilderna :) ///Foppa |
|
|
Han flayern verkar inte finnas kvar, fick mailet tillbaks! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Finns det verkligen ingen som kan hjälpa mig med detta? MvH Bmw 4-ever |
|
| Länk | |
|
Mats: detta har jag kollat på hemma har själv etk cd. Men vill gärna ha riktiga bilder på detta! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Jag har en avtagbar krok på min bil och en bild bakifrån. Länk |
|
|
Eriksson: Riktigt snygg bil du har! Hade nästan en likadan M3a för några år sen. Klockrent! /Johan Min bil: Länk |
|
|
Eriksson: Skulle du kunna maila mig bilderna på hur det ser ut på närmare avstånd, både med och utan lucka och gärna nån foto med monterad dragkrok om det är inte för mycket besvär! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Johan99: Tackar, din är jäkligt fräsch också, tycker det är snyggt med touring, jag stod faktiskt och vägde mellan e36 coupe eller touring när jag byte bil. peter78w: Det ska jag väl kunna ordna men det kan ta en stund att ordna bilder ev efter helgen. |
|
|
Ja det är inga problem har inte så bråttom än så fixa bilder om du kan! MvH Bmw 4-ever |
|
|
peter78w: Det gick ej att skicka bilder på dragkroken till din mail adress. Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.