|
|
|
|---|---|
|
AC-Schnitzer är snabbt ute: Länk Mvh, /Wille | |
|
Kantigt och fult. De ser ut som de hastat ihop det paketet. Orignal är snyggare :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Huga! ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Jävlar, va snyggt! Micke K. Länk |
|
|
WilleW: ACS får bilar tidigt. Jag var på ACS utvecklingsfabrik förra året. Då hade dom nya M5 under modifiering ;) MVH / Jacob |
|
|
Inte så dumt :) Givetvis inget jag skulle montera på min egen bil, men att titta på var det inte så illa! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Jag tyckte inte heller att det var så illa :) Passar ganska bra med E90's hårda linjer tycker jag. Mvh, /Wille |
|
|
Kanske inte det snyggaste paketet som ACS gjort, men det såg helt okej ut. MVH / Jacob |
|
|
ACS = Blä Mvh |
|
|
Mera: Länk Mvh, /Wille |
|
| Tycker den är sjukt snygg :) | |
| Ganska okej. Brukar tycka alla såna där paket är helt respektlösa mot originaldesignen och skitfula, men det där gick ju faktiskt i stil med bilen. | |
|
Jag är inte så mycket för styling men detta paket var riktigt snygg. Klar vill ha känsla. Micke K. Länk |
|
|
Personligen så tycker jag att M-Utrustningen brukar vara snyggast. Nu är det dock lite för tidigt att utrusta med en sådan. Men går man tillbaka på olika bilmodeller så tycker jag fortfarande att M funkar bäst. Inte sagt att dom andra företagen har fula grejer... |
|
|
Jag är inte så mycket för styling i största allmänhet. Men ska det nödväntigtvis pyntas ska det vara original-grejer. Tycker BMW:s egna aerodynamik-kit är mycket snyggare än de flesta andra eftermarknads-produkter som t ex ACS. När jag ser skapelser som E90 ACS3 tänker jag mest på Fast and the furious... //Chrille |
|
| De börjar ta ut svängarna på ACS nu. Annat var det till E36 m.fl. modeller. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.