|
|
|
|---|---|
|
Så, då vart pärlan såld. Känns inte alls kul efter 4 år i min ägo :( .. d enda positiva e väl att det blir e46 som nästa BMW.. Vill bara skriva av mig.. mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" | |
|
OK hoppas att du blir lika nöjd (eller bättre) med nya bilen. va blir det för E46:a då? o akta dej för att sitta förmycka i fiestan, dom e farliga =) mvh Erik JAkobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Det kommer bli en coupe. Kollar runt efter en 323 eller 328. Vadå farliga? hehe... back to work nu! mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
vad farlig. herre gus DE E JU EN FORD!! du kansek får några faliga baskilusker eller liknande =) fan va fint med en e46 coupé =) satsa på en 328:a tror annars du kommer sakna lite drag =) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
JaJsEn: Om du kollar lite mer noga så ser du nopg att bilen som är såld inte är forden utan en 325 E36:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
de vet jag. med andra ord han har inte kvar BMW. han måste åka ford vilket jag anser hanska passa sej för mvh Erik JAkobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Sorry, tolkade ditt inlägg fel. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
jag kommer inte åka fort mer än vad behövs.. d.v.s. till jag hittat en e46a. Kan ta dagar.. kan ta år... jag vet inte ;) "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Blev helt fel ju..hehe.skulle stå: jag kommer inte åka med den längre än vad som bwhövs.. dvs då jag hittar en e46a =) men visserligen...efter att ha åkt runt i denna så räcker me en 316 för att känna lite mer drag :P "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.