|
|
|
|---|---|
|
Jag läste på aftonbladet angående förslaget om lägre skatt på dieselbilar med partikelfilter. Länk Nu börjar det ju faktiskt vara intressant med dieselbilar både ur prestandasynbunkt och skatt. MEN jag vill ha en 530d el 535d med sportpaket, finns det? Kanske en dum fråga men jag kan inte påminna mig att jag har sett någon. En annan fråga, är det någon som vet vilka modeller som kommer att hamna under den nya skatterregleringen av bmw:s motorer och i sådana fall från vilket år ?? Tacksam för svar Mvh Jimmy Carlsson | |
|
Det finns väl. För mig jag såg en sprillans 535D Touring med M-paket på Molin Bil AB för nån månad sen... /Per |
|
|
Det finns. Länk |
|
|
Ååhhh härligt. Då är det bara att hoppas på ett nytt lagförslag då. Det är ju synd att den ska vara 20-30 000 dyrare än bensinaren då tar det ju nästan 5-7 år innan man har tjänat in det. Om nu inte bmw sänker priserna vid ett nytt lagförslag, hur stor sannolikhet det nu är ??? Mvh Jimmy Carlsson |
|
|
Per_j82; Är du en av få som hann se min bil, svart?!?! Ny snart påväg, och visst finns sportpaketet till dieseln, blir väl inte mycket sportigare än så? (förutom M5:an förståss) /Christian Snart 535dAT -05 |
|
|
Japp! Den var svart med beige helskinn, mycket trevlig bil!! Snygga 18" fälgar var det också. /Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.