|
|
|
|---|---|
| Har en BMW 316i som jag ska sälja..men vet inte vad de brukar gå på med pris.. -95 års modell .den är kanon vårdad o har rullat endast 7200mil..svensksåld och servad..vill inte framstå som idiot med priset.. | |
|
Mellan 64-69tkr ser ut att vara ett rimligt pris för din modell med tanke på det låga miltalet och då antar jag att bilen är i fint "normalt" skick. Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
Host! Jag skulle säga ungefär 40´! Min bror sålde nyligen en 318ti-95 i fint skick, som hade gått 11000mil. Han sålde den för 35´...iofs kanske han kunnat kräma ut några tusen till, men han ville sälja hyffsat snabbt. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan B: Den såldes i och för sig inom autopower familjen:)) och ja den går riktigt bra. |
|
|
Jag tror mellan 50-55'... Vad hade du tänkt själv? Mvh Janne. |
|
|
Ca 45.000 kr är rimligt. Över 60 är alldeles för mycket, det köper man en E38 från 1995 för! BMW CS #5139 |
|
|
Jag gissar som Janne T på 50-55. J.L: Det är ju (tyvärr?) inte alltid nypriset avspeglar sig i priserna på 10 år gamla bilar. Bra för dom som uppskattar gamla lyxvagnar. Mvh Johan |
|
|
Om den har komfortpaketet med klima gissar jag på ett slutpris på runt 45kkr. Sätt ut den för 50 o kolla responsen. Lycka till med försäljningen! mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 "Öl byggde denna vackra bil" :-) |
|
|
Era 35, 40, 50tkr är väl lite lite med tanke på det miltalet. kollar man i annonser så ligger samma bil med ca 20000mil på mätaren runt 40tkr... Kan någon hitta mig en annons som madmax05:s BMW för 35-40tkr? Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
Du får pröva dig fram, gäller att hitta någon som verkligen uppskattar det extremt låga miltalet. /Simon |
|
|
Dragolito, en tio år gammal 316i är INTE lätt att sälja till överpris! (överoptimistiska) annonspriser och försäljningspriser är helt skilda saker! Ok, med lite tur: kanske 45´! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Janne T...jag hadde tänkt mig strax under 50..men behöver inte bilen precis så jag kan nog sälja den till 45 oxå... Dragolito..annonserna har du rätt i o priserna på bilen oxå... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.