|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om detta är en bra bilstereo ? funderar på att köpa en sådan. men är inte så pigg på den efter som inte fronten är löstagbar. så vad tycker ni om denna ni som vet och är det en bra stereo även om det inte är en löstagbar front på den. CA+CD+Tuners%2FCDX-M8800&productcategory=%2FIn-Car%2FIn-Car+Audio%2FICA+CD+Tuners&productsku=CDXM8800.EUR | |
|
Någon som vet om detta är en bra bilstereo ? funderar på att köpa en sådan. men är inte så pigg på den efter som inte fronten är löstagbar. så vad tycker ni om denna ni som vet och är det en bra stereo även om det inte är en löstagbar front på den. FEL ADRESS:Länk |
|
| det är en kanonspelare.. att fronten inte är löstagbar tycker jag e kanon.. den blir ju helt svart när den är avstängd & väcker ingen uppmärksamhet!.. | |
|
Har en sådan spelare sedan ett år och är toppennöjd. Den diskreta svarta displayen gör att den inte syns så värst mycket. Den går att släcka ned även när den används, då bara två blår dioder lyser. Visst finns det bättre spelare, men då får Du nog gå upp i pris. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Det är säkert en mycket bra stereo, men enligt mig är det en nackdel att fronten inte är löstagbar, speciellt på en såpass dyr stereo. Att den blir mörk tror jag inte stoppar skurkarna, förutom de mest korkade. Min kenwood, vänder sig och blir mörk när jag slår av bilen, men jag kan ändå ta lös fronten (eller rättare sagt ytterpanelen) //Simon |
|
|
Det där med en löstagbar front kan jag berätta en liten historia.. köpte en sony värsting montera in den i bilen men efter ett tag orkade jag inte ta med den in.. så det blev att den hamnade i sidofacket på dörren.. & en morgon hade jag fått inbrott.. & det enda dom snodde var just fronten grrr.. dåligt irriterande så därför är det aldrig mera löstagbarfront för mej iaf. *hehe* |
|
|
Precis samma sak här hänt mig. Dock med skillnadem att min bil blev lämnad öppen efter en olycka där jag blev knockad och åkte till sjukhus.. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.