|
|
|
|---|---|
|
Efter läste på zatzy.com om att det var M5 o M6 i Sthlm så begav jag mig ut och hittade bara en, tyvärr. Kanske är intressant för ngn, hur en smutsig M5 ser ut. 18 såg lite väl små ut. På en M5 från 1995 ser de bra ut men inte en från 2005... Länk | |
|
Jädrar, verkligen nya M5:an! Tyskreggad och rejält smutsig. //Schnitzer __________________ |
|
|
Gustav; Läckert, men testar dom den fortfarande? Dom första exemplaren har ju gått ut, det står en för inregning hos BMW Solna, synd att du inte hittade M6:an. Håller med om fälgarna, men det är en önskan från testförarna att ha M-Parallell på M5/M6M;) dom har det väldigt ofta åtminstone. Mvh Stephan |
|
|
Skulle ha haft andra fälgar. //Schnitzer __________________ |
|
| Måste börja spara pengar ser man. | |
| 18" såg ut som 15" på nya M5an! | |
| Yup, det där måste väl vart en testbil? Men jag håller med, konstigt attt testa så sent... | |
|
Kollar man på sittdynan noggrant så ser man att den är skrynklig, hur blir den om 1 år? Ska det vara så? Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
Tycker att sätena borde hålla mer än så i en bil för ca 850tkr. Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
när jag var i kontakt med ///M för två veckor sedan så var många väldigt upptagna p.g.a. testkörningarna med nya E60 M5 efter det plötsliga vinter-vädret i Muenchen ????????????? betyder det att man la tester som var planerade för Sverige till -hemmaplan- eftersom det plötsligt och oväntat fanns vinterväglag ????? men så var det i allafall, jag fick beskedet att jag måste vänta pga att man har fullt up med testkörningsprogram av E60 M5, jag tyckte också att det lätt konstigt.......men verkar ju stämma...? M5touring register |
|
| m5toureg, vad ringde du BMW M för? (Nyfiken!) | |
|
jag ringde inte ;) jag brukar har e-mail-växling, det brukar fungerar bra, TYVÄRR har de fått mycket att stå i med den där bilen som jag inte gillar utseendet på - som du vet ?- ;);) dessutom verkar de dra ner på personal ??- som svar på din fråga, låt oss kalla det = 'grävande journalistik', ok, Gustav ? ;);) M5touring register |
|
| Stephan735i: Vart vid BMW Solna står den M5an? Om den nu e kvar... | |
|
e34briliant; Det var Johan Söderberg som vid provkörningen av E90 såg en M5 E60 i garaget hos BMW Solna, har tyvärr inte sett den själv, Länk nästan längst ner i texten står det. Mvh Stephan |
|
|
Den stod på mellanplan där pressbilarna förvaras. En silverfärgad (titansilver?) M5 E60 stod där redan i mellandagarna :) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Fler M5 och M6 från vinertetning i Sverige: Länk |
|
|
Äntligen en RIKTIGT snygg E60/E61 bak, det har jag väntat på länge, M5 med Nordamerika-skylthållare är underbart vacker, det är vad jag skulle beställa, jag är förvånad att inte fler beställt/beställer sina BMW i US-utförandet, jag kommer inte, till exempel kunna köpa en Sv-såld 6 Serie på grund av mitt krav för liten regskylt. Mvh Stephan |
|
| Ja US-utförandet är snyggt, hur är skillnaderna fram? Kanske inte är någon eftersom även europavarianterna har gula lysande dioder uppe vid blinkersen? Och speciellt intressant om man kan få dem med manuell låda. Kan man beställa dem så även i europa? | |
|
USA-versionen dröjer till hösten?, men visst borde BMW kunna leverera en Amerika-spec. i Europa. Fram är skillnaden USA-modellen en mindre skylthållare Länk det blir snyggare än den stora skylten som hamnar på Europabilarna som i likhet med vissa Amerikabilar inte har någon skylthållare Länk men fördelen i några stater Florida till exempel där det inte behövs någon skylt fram i motsats till Europa och tråkiga Californien. |
|
| En skylthållare fram fick den alltså, nästan synd att inte det blev någon mer gul reflex eller dyl. vid blinkersen som på E39, det ser bra ut. Men tydligt är ju att de byggs mer och mer färdiganpassade för USA. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.