|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Caspar: utan kompressor = grodan.. Med kompressor = SHREK2 ;0) Z MMM Coupe |
|
|
Det finns andra sätt att få upp effekten. Kan faktiskt avslöja att bilen kommer att ha ca 350hk till våren..!! :-) Chassit blir inte heller att leka med Det blir alltså Shreck I. Obs att jag stavar med -ck så jag slipper upphovsrättsproblem..!?!? Anders: Jag skrev ett svar på ditt mail, med lite frågor, men har inte sett något svar. Gäller stereobyggandet. |
|
|
fixar det.. Z MMM Coupe |
|
| Tippetopp | |
|
Vore kul att se fler bilder på angel eyes monterat. Någon som har? //Månsson |
|
|
Anders<-- Vad var det som hände när dina ringar gick sönder? Jag fick hem mina igår, och de är också av modellen med dubbelhäftande på baksidan. Satte du dina innanför inre glaset eller utanför? Har du några tips, så jag inte pajar någon av mina ringar också. Månsson<-- Jag ska fota lite före/efter min montering. mvh ///Andreas |
|
|
Arrgghh!! En av mina ringar gick sönder vid monteringen. Jag var lite hårdhänt och försökte få in ringarna intill inre glaset (på insidan). En av ringarna (den vid helljuset) tålde inte att böjas lite grann. Efter den incidenten kom jag på att ringen kunde sättas fast direkt på reflektor, för det är ca 1,5 cm spel mellan reflektorn och inre glaset. Resultatet blev ganska bra, men jag kan inte göra klart eftersom jag saknar en ring. Soda<-- Jag är intresserad av att köpa en ring av dig om du får någon över. Anders<-- Jag antar att jag förstörde ringen på samma sätt som dig. Så jävla slarvigt av mig. mvh ///Andreas |
|
|
Z3MCoupé:Jag väntar med tipsen if det är jag som har hafr hjärnsläpp =) Prova dig fram & hör av dig när du tror du har hittat lösning.. Personligen tror jag inte det finns någon till en Z3 99 iaf. Den 19oktrober skulle racing24 skicka en beskrivning på engelska till mig, han har bett om uräkt en gång eftersom det tar sådan tid.. Soda: om du springer på racing 24 på mässan så kan du väl hälsa från Anders Olsson/ z3m555 ;) Z MMM Coupe |
|
|
jag har bara en som funkar.. Den andra på halvljuset dog efter 15mil.. har monterat på glaset.. Z MMM Coupe |
|
|
Och ni klagar på ringarna från Real-Car? 700 kr, passar perfekt. Dock är det bara med LED så de syns inte så bra i motljus eller dagsljus. /Viktor /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Är inte LED strakt? Eller äre diod som e starkt? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Svebba: LED (Light Emitting Diode) och diod är samma sak. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Caspar: fick du mailet? Z MMM Coupe |
|
| Anders: Jo, tack! Är dock lika snabb på att svara.. Kommer inte åt min mail sedan en vecka. | |
|
Aah, hemkommen från en snöig helg i Tyskland. Essen-mässan var bra som vanligt. Fick dock inte tag på några Angeleyes på mässan så det får jag beställa via Ebay istället. Nu har man huvudet fullt av AC-Schnitzer, Hamann, Hartge m.m. mmm riktig godismässa. Mvh Henrik |
|
| Det var alltså den mässan man skulle gått på istället för Bilsportsmässan här hemma.. Fast det blev ju billigare såhär, finns tillräckligt av G-Power, Hamann mfl i huvudet.. :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.