|
|
|
|---|---|
| kan någon hjälpa mig? har gnista och soppa fram till spridarna men inget ur dom.har bytt pump och kollat trycket ok.spridarna öppnar inte,vad göra?relä ,styrbox,? | |
| Kolla så att inte kontakten till spridarna lossnat, eller där finns löskontakt. Vet inte om det finns någon skilld säkring till spridarna men kolla så att alla säkringar är hela. | |
| tack,har haft lös hela insuget och kört det liggandes ovanpå ventilkåpan så att ja såg alla spridarna,inte en droppe där inte!kollat alla kontakter.kanske bör sägas att när det hela började så gick det att få gång på den,efter ca:20 sek så började den bli orolig på tomgången och gick sämre o sämre efter 1 min så blev det stilla helt o hållet.har även bytt den ena tempgivaren,den som är till styrboxen. | |
|
Sitter tre st reläer vid torped väggen (ovanför bromsservot). Ett är till Motronic styrningen(vitt), ett till bränsle pumpen(orange) och slutligen ett till Lamdan(orange). Skulle kollat det till Motronicen och det till bränsle pumpen... Lycka till Mvh Jocke W |
|
| prova mät om det kommer spänning till spridarna vid kontakten till spridarna vid startförsök... | |
| hej igen.har nu bytt reläet till motronicen,har kollat att ström finns ,nu startade den igen ,men gick väldigt oroligt för att sen stanna helt.när man mal på starten så kan han tända till och sen är det stilla igen. tändlägesgivare,styrbox???.hade in den på verkstad ,datorn kopplades på och svarade fel på insprutning par 1och 2.vad ska jag göra,väldigt tacksam för idee`r | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.