|
|
|
|---|---|
|
är det mycket jobb att byta slangar till spolarvätskan? det verkar som om det är hål nånstans i mina. vad kan en sån grej kosta att lämna in? | |
| du fixar det själv på 20minuter, köp slang på meko och ta ner isoleringen som sitter på undersidan av huven genom att skruva ur alla plastskruvar ifall du inte hittar läkaget. | |
| ok, det kanske jag kan fixa själv ja. men är det inte ett helsike att få dit isoleringen sen? | |
|
Grymt enkelt... sitter som sagt med plastnitar som kan återanvändas och själva isoleringen är ganska styv så det är inga problem... Mvh, Magnus. |
|
| ok. då är helg-sysselsättningen räddad. ;) | |
|
förresten, vet nån vad det ska vara för storlek på slangarna? (samt hur lång längd som behövs på ett ungefär?) finns ju några olika storlekear på mekonomens hemsida. |
|
| ingen som vet, så jag slipper plocka bort allt innan jag köper slangarna. | |
| öppnar huven karl! så ser du slagen som går ut från burken | |
|
Själv så hade jag ett knappt synligt hål (nötningshål orsakat av vibrationer) där slangen gick genom gångjärnet upp till motorhuven. // Jögge Länk |
|
| Jögge38 samma här, det räckte endå för att man skulle bli galen på morgon då det inte fanns nått "sprut" kvar :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.