|
|
|
|---|---|
|
Jag är lite kluven när det gäller dessa färger. Stavningen är jag inte heller helt 100 på... men har en polare som kör en röd e36 -95 och den är Hellrot enligt han, men jag blir då lite gråhårig. Den är i mina ögon lite "orange/röd" om ni förstår vad jag menar... känns som att den färgen drar åt oranga hållet. Lite knepigt känns det med tanke på att "Hellrot" låter mycket rödare än "Mugello".. eller vad tycker ni. Helllrot borde vara så j*vla blodröd som det bara går tycker jag :) Hur skiljer sig lackerna jämfört varandra? | |
|
Hellrot=Ljusröd.... |
|
|
okej, då är Hellrot ljusröd. Vad är då snyggast? |
|
|
HELLROT är snyggast! Ljusröd -> orangehållet blir lacken endast vid direkt starkt solljus, annars ser den väldigt röd ut :) Undrar om det inte är min gamla bil du pratar om, vet att nuvarande ägare också bor i Gävleborgs Län... Mvh, /Wille |
|
|
Hej! Rätta mig om jag har fel. Men jag tror det bara finns mugellorot på m3:orna...... ifs så finns det m3:or med hellrot..... Mvh Gligge |
|
|
Mugellorot standardfärg på 3.0, Hellrot standardfärg på 3.2 som jag förstått det. Jag hade en 3.0 -95 som var Hellrot (d.v.s individual). Mvh, /Wille |
|
| Alla som har haft/har en röd M3 (hellrot/mugellorot) får gärna skicka bilder till mig. Är lite sugen på en röd M3 med svart skinn och GT fälgarna :) | |
|
Undrar om det är någon här som har min hellrot 323i 1996? Gillade hellrot. |
|
|
Stybbe; Kan det vara min gamla M3:a du har sett? Det är förresten samma bil som Wille ägt en gång i tiden. Hur visste du att nya ägaren bor i Gävle, Wille? Här är en bild på den röde: Länk Jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.