|
|
|
|---|---|
| Jag har alltid drömt om att få köra en z3. Den drömmen blev sann igår när jag var på min körskola. Jag satt i en volvo v50 med min körlärare och skulle köra iväg. Då kom en annan körlärare och frågade om jag ville byta bil eftersom hans elev var van vid den bilen. Det kunde jag väl göra. Jag frågade vad det var för bil jag skulle få köra istället och svaret kan ni räkna ut själva. Jag fick köra en z3! Vilken bil! | |
| Jag övningskörde BMW Z8 en gång ;) | |
|
knappast på körskola yatooil ;P //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Grattis Olby. Helt klart en skön körskola!! /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Antar att det var den röda (1,8? 1,9?) i västerås? Har sett en sån där, kan de va den? // Pantzare |
|
| Nej den är grön. Finns på Körkortsakuten | |
| I Västerås. | |
|
Mårtenssons körskola här i Malmö har en Z4 3,0 :) Med Vänliga Hälsningar Jonas |
|
| Jag körde mitt livs enda körlektion i en Volvo 240... | |
| Svebba:Nej inte på körskola ;) På körskolan tvingades jag köra en Mitsubischi......3000 GT ;) | |
BoZton Grodan |
Stackars yatooil, att du jämt ska va så jäkla otursförföljd...Mihatshobushi....(lätt att äga...svårt att stava till) ...men, men .. -Själv fick jag köra Audi 80, en BoZtongrön, givetvis* -Men det va på den tiden allt va svart-vitt..nästan... // BoZton |
|
Jag körde bla en sån: Länk Sen lånade farsa hem en nästan ny 318i -88, sen var man fast i BMW träsket redan innan kortet var i handen. |
|
|
BjörnB: Niiice!!! Skön bil att ratta runt i med en övningskörningsskylt bak.. :-) /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.