|
|
|
|---|---|
|
Hej alla kunniga människor!! Funderar på att köpa en nyare BMW så småningom och har siktet inställt på antingen en 330 eller 530 Touring 01-03. Klurar lite på om man ska köpa en med NAVI eller ej. Har en Ipaq med TomTom idag som jag tycker fungerar bra. Jag tycker den är lättanvänd och duger till mig. Inte så extremt ofta jag använder den. Är (generellt sett) BMW:s NAVI lättanvända? Vet inte vad prisskillnaden är mellan bil med resp. utan NAVI, men jag antar att det finns en skillnad. Frågan är om det är värt extra pengar att lägga till för att få med NAVI? En annan fråga jag har om det hela är om man kan byta från original stereo och sätta i en eftermarknadsprodukt utan större bekymmer i någon av dessa bilar? Drömmen hade ju varit att få reglagen i ratten att fungera ihop... Dessutom vill jag sätta i min baslåda och slutsteg. Jag är inte så duktig på detta område så man kanske behöver anlita någon men det blir en kostnadsfråga om det är värt det eller inte. Tacksam för svar! /Kidde BMW - the ultimate drug... | |
|
Orginalnavin klarar min 8årige son att sköta så den klarar alla av. Sedan så är det ju bara så att med orginalnavi så kommer ju bilen vara mera lättsåld i framtiden.Så jag skulle nog betala den extraslant som den utrustningen kostar på en beg bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.