AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
837

Vilka har hemsidor?

Vilka har hemsidor om sina bilar och då tänker jag i första hand inte på en original e30 316 med utrustningslistan:
-Bavaria bandare
-Kasst reservhjul
-Rost

Utan bilar som tex. ombyggnationer, renoveringar, stylingprojekt, ovanliga modeller såsom Z8 eller M1.

Det skulle vara kul att ha lite sidor att kolla runt på. Har ni några tips på sidor? Egna eller andras spelar ingen roll.

"De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon."
Bavaria-bandare äger ju i en E30. Om det så suttit Clarions bästa cd-spelare så hade jag slängt ut den till förmån för en Bavaria :))

Det finns en hel del hemsidor.. Tryggvessons har en som jag tycker är mycket intressant. Renovering av 325iM:
Länk

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Jag trampade visst på en liten öm tå verkar det som. :-) Men du förstod ju iallafall vad jag letade efter.

Någon mer som har någon intressant sida?

"De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon."
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Haha!!!

"original e30 316 med utrustningslistan:
-Bavaria bandare
-Kasst reservhjul
-Rost"
Ge
69
Gegge
325i Touring -92
Har en Bavaria bandare i min. Någon som har brux eller info om denna? Går det att koppla in CD-växlare eller iPOD? Vill INTE ha en ful Clarion Cd med trettioelva blinkande lampor...
Jag har ett forum som heter www.compello.se där det finns en del trådar som behandlar lite olika BMW bilar...
Finns bl.a en M3 E30 som får en S38 motor med turbo modell stor lastbil :P

MVH Johan
www.540is.com
www.m3turbo.tk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.