|
|
|
|---|---|
|
tja., har fått ett litet problem med min 520,, det är nämligen så att mina blinkers funkar inte. kan blinka en gång sedan går säkringen när jag ska blinka nästa gång.. Trodde först det var nå svammel... men nu har jag bytt säkringar 4ggr och det får vara nog.. Nån som vet vad som kan vara fel? nåt relä eller kontakter som får spel och kortsluter?? Mvh | |
| felet är nog att det är kortis i någon lampa elle kontakt men prova att bytta relä också om det inte funkar | |
|
Kolla också strömbrytaren till varningsblinkersen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Har nu kommit på att säkringen bara smäller om jag blinkar åt höger eller slår på varningsblinkers. Funkar finfint att blinka åt vänster. Har kollat lite och det är inga dåliga kontakter på höger fram och bak blinkers.. Vet att det jordar nånstans längs ledningen (2-3volt), men vet inte vars jag nu ska leta, Vars finns strömbrytaren till v-b? är det knappen? |
|
|
Hasty: Har du fått rätt på det? Har nämligen samma problem som dig. Kanske nån annan som har haft detta fel och åtgärdat det, skriv vad felet var. Ska kanske tilläga att varningsblinkers funkar som vanligt. Störigt fel är det iallafall. Mvh, Jan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.