|
|
|
|---|---|
| Det är klent info från test/provkörning av nya 325'an. Någon lycklig som hunnit testa den ännu? Bilana finns ju hos flera handlare redan nu. | |
|
Vilka handlare finns den hos? Den har ju inte premiär förrän den 12 mars!? /Tobbe - E90 beställd. |
|
| Officiell premiär ja, men de större handlarna har haft bilar några veckor, bla stod det tre st E90 320i på parkeringen hos BMW Gbg hela förra veckan. Skall dit på förhandsvisning nu på torsdag, tyvärr ingen provkörning :-( | |
| 325an har inte produktionen starta ännu, borde börjar nästa vecka har ja för mig så någon handlare lär inte ha den. | |
BMG |
325 har kommit till handlare i Sverige redan, leveranstiden på den är nog längre dock.. |
|
En här på forumet har beställt en 325i E90 för leverans v.11, dvs "premiärveckan". Så 325i-produktionen borde vara i full gång, och leveranstiden verkar ligga på samma novå som för 320! Mvh. |
|
| Länk | |
| Jepp! Jag har beställt 325 E90 till V11. ;) 14 dagar kvar ;) | |
|
Vi i Skellefteå har fått två st, 320i och 320d. Har provat bensinaren på garageplanen bara, verkar lovande! Men nog längtar man tills touringen å coupen kommer alltid... /Krille Min bil: Länk |
|
|
Ingen bmw handlare för ingentligen ens visa e 90 förrän premiären det är visst ett jävla liv hos generalagenten för att dom redan visar den mh |
|
|
Ska tillägga att jag provat bilen inofficiellt, alltså inte som kund! Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.