|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag tänker köpa lättmetallfälgar till min 316 Compact -97 Är det något speciellt som jag ska tänka på typ storlek eller nåt annat viktigt som ni kan dela med er av. Har ni några bra tips på var man kan få tag i fälgar Swen | |
|
gummihuset.se |
|
|
Är du ute efter bara fälgar eller ska du ha fälg+däck? Nytt elller beggat? Kolla på powerbörsen eller blocket om du ska ha beggat. 15" 16" 17" 18" eller mer? Kolla BMW M3 E36 17"-fälgar, snyggt på en cpt, finns flera varianter på dessa! Finns ju replicor till rätt pris. Hör med bil o motor Taberg som annonserar flitigt här på autopower, de kan säkert hjälpa dig. Bra priser också. |
|
|
Jag har hittat en gummiverkstad här i Göteborg som har replicafälgar med däck till väldigt låga priser så snart blir det ett sådant set, hmmm det blir GÖTT!! Tack för era tips dom fick mig att kolla så nu borde ni betala hälften eller hur?? :-) |
|
|
Nån som har erfarenhet av denna lilla butik?? Länk Lite svårt att räkna ut frakten hem till Svedala, men de kompletta hjulen (Rondell 58 t. E39) var ju faktiskt RIKTIGT billigt... /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
|
Ett exempel till E39: Rondell 58 8,5x17 m. Goodyear 234/45x17, inkl. hjulbultar = 1123 Euro (10061:- enl. Forex) /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
|
Bara en fråga: Hur får ni in länkar i era meddelanden?? |
|
| Lägger in länken med Länk | |
| det vart ju konstigt skriv http : / /www.?????.com | |
|
OK det var alltså så lätt, hur dum känner man sig nu då!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.