|
|
|
|---|---|
|
En diamantsvart (shadowline) e28 528i -87 i original skick, ca 25.000 mil, lite rost Taklucka, el-hissar, ABS, AC och TRX-fälgar är enda utrustningen Bes+skatt Vad tror Ni är ett realistiskt pris för en sådan bil? MVH | |
|
10 papp är ju aldrig fel för en klassiker :) Går garanterat att få ut 10000kr för en 528i-87:a om den är hyffsat fräsch och det viktigaste fungerar,såsom ABS,+ att inte den är allt för rostig osv. Mvh Janne. |
|
| 10k är ett Ok pris för en 528 i bra bruksskick, om den är väl fungerande och speciellt i den mumsiga kombinationen diamantsvart och shadowline. *blir sugen* | |
| Det beror så mycket på om bilen ser bra ut eller inte, men kring 10000:- ska inte vara nåt problem, dock så kan man inte ta så himla mycket mer än 11-12000:- för då börjar folk snegla på andra bilar istället. | |
|
wollick: har du några bilder på bilen, kan vara av intresse för mig rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Nu vet jag lite mer...den har gått 30.000 mil, läcker lite från grenröret (har packningar) inte mer rost än på vanliga -87:or...tyvärr inget ljud alls, varken högtalare eller cd-spelare och fula hål efter högtalare i dörrarna...synd tänkte prova sätta ut den för 5.000:- PoK när jag besiktad den... Wladimir Jigaroff |
|
|
Nu finns det annons på den på powerbörsen...välkomna att titta in.. Wladimir Jigaroff |
|
|
Det är tydligen omöjligt att få den såld...det är ingen som har varit och tittat på den heller.... Wladimir Jigaroff |
|
|
Hallå där! Du har annonserat 1 vecka, lite mer tålmod krävs nog! Hur många har ringt? |
|
|
2 st har ringt...jag ska nämligen köpa en volvo 760, behöver lite cash... Wladimir Jigaroff |
|
|
Nja...Lite "halvjobbiga" fel iofs. Men den summan du begär borde ändå rendera i att någon borde "slå till" tycker jag. Bara det faktum att motorn är fräsch(som det verkar i din beskrivning) är ju nästan värt pengarna ;) Mvh Janne. |
|
| Jag ska sänka priset ytterligare med en tusenlapp,,så kom igen gubbar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.