|
|
|
|---|---|
Philly |
Hej alla glada! Hur ser intresset ut att ha en träff i Småland till våren & sommaren! Bor i Älmhult men kan lätt ta mig runt (måste bara köpa bil) hehe. Hade varit skoj! Filip BMW |
| Jönköping kanske? | |
|
Blir nog lite i Jönköping i påsk. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Kul om man hinner. Påskafton då eller? Har bara 7 mil till jkpg så... | |
| Träff hade kunnat varit kul i vår, dock gärna runt växjötrakten. Lättare att komma loss då. | |
|
missa inte sydsektionens formel1 premiär i början på mars! läs mer på vår hemsida www.bmwcs.com/syd det är faktiskt inte sååå långt från Älmhult till Ängleholm om man kör Bimmer.. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
Vore kul men lättast om det är runt Växjö trakten... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Det kommer folk ända från Göteborg så tveka inte, det brukar vara ruskigt skoj! Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
Philly |
Växjö känns mer centralt :P nää men visst, vi kan väl planera träff i både växjö och jönköping, så kan vi käka korv eller fika och snacka bryyydar! BMW |
|
Verkar som om det blir några st med upp till Elmia, iallafall. Vi skulle träffas 09:00 lördag 26:E mars på McDonalds i Värnamo. Allt enligt en annan tråd här, skulle gärna länkat till den men jag kan inte länka inne på forumet, vet inte hur man gör... Sjöberg |
|
| Jag är intresserad om det är i växjötrakten | |
|
Elmia är ju nu i helgen men alla kan ju inte åka dit. Va sägs om att vi i slutet av april träffas på Bilprovningens nya parkering i Växjö en fredag eller lördag så kan vi glida en runda genom stan, ut till campingen, Evedal mm...? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
300+: Styr upp det så kommer jag om schemat tillåter. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Postar lör 7 maj Växjö stortorg 16:00 här oxo innan en ny tråd startas så får vi se om det finns ngt intresse. Cruising city, Evedal, Hissö + förslag sen... Va sägs Micke o alla ni andra?! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Var vi träffas beror ju på hur många vi är. Kom med förslag... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Jag jobbar tyvärr då. :-( Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Är du fast schemalagd så att du jobbar helg jämna veckor? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Femskift så det är stökigt värre. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ajaj, ah oki =( tråkigt. Vi får se om det finns ngt intresse annars byter vi datum! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Kolla in nya tråden nu! Länk /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.