|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
Ok grabbar. Här är en M3 helt orginal. Dyr! Länk Förutom DTM rostfritt,, så för orginalfreaks kan den göras 100% orginal. Fälgarna var orginaltillbehör till M3. M3/// Mullret |
|
| Färgen är fin! men inredningen i den tycker jag är den hemskaste jag sett i en m3a!! den prickiga inredningen i min morsas tigra ser till å med vättre ut =) men annars helt ok! | |
| vinge, dtm-avgas, sänkt, telefonhållare, angel eyes... finns nog mer ur-original... men färgen är jävligt fin! | |
|
MNS_M3.. här är bilen föresten! |
|
|
Crisse. Om du syftar på min bil, så är den inte sänkt eller har s.k. angel eyes. Telefonhållaren kan man ta bort om man nu inte använder mobil. Vinge är orginaltillbehör. Skall inte en M3 med orginaltillbehör räknas som orginal? Var går du gränsen? Om köparen fyllt i orginal optionslistan tilll max, är det då en M3 inte en orginal M3 längre? M3/// Mullret |
|
|
När skulle du kolla på bilen Philly?? Hoppas det blir affär för dig! |
|
Philly |
Hej. På tisdag ska jag kolla...Vi får se vad som händer =) BMW |
| Mullret: varför har du inte original m ratt i din m3? Den ratten du har är väl den utan airbag? eller ser jag så fel? Sen reagerade jag på din servicebok, har du inte servat bilen sedan -01? Eller glömt att stämpla boken bara? Ta det lungt jag är bara nyfiken. | |
|
Eller så är det en gammal bild? Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Rembrandt liknelsen var bara för dålig... Kan hålla med om det bara funnits en bil av varje M-modell, men det är ju för tusan en serietillverkad bil... Men jag håller med om att man kan tycka olika och min smak är att plast går bort men en sänkning och fina fälgar kan förhöja utseendet. /Christofer |
|
|
mAnGe-9 Snygg bil =) måste man säga! |
|
| tackar =) | |
|
Rembrandt liknelsen var en överdrift (som ofta liknelser är för att fylla något syfte), min poäng var att saker blir automatiskt inte mer värda för att man smackar dit allt man hittar i tillbehörskatalogen. En tavla är mindre än tusentals bilar eller hur Hubbe325? ;) Mvh, /Wille |
|
|
Tyckte bara överdriften var lite väl saftig, att jämföra ett unikt exemplar med ett serietillverkat. Om tavlan funnits tryckt i tusental så är det inte omöjligt att värdet ökar om någon bättrar på sin med lite silverpenna... eller? /Christofer |
|
|
Pelle. Orginal Sport Ratt det med, med ABS. Bilen servades 2004. Stämpel finnes. Men alla sidorna är inte med på bild. M3/// Mullret |
|
| abs i ratten? mäktigt | |
|
Hubbe325: Kan ju vara ganska överdrivet att diskutera en liknelse en hel dag också eller? ;) Vilken E91 är det du ska köpa, de kommer innan året är slut, eller vad har du fått för besked från ÅF? Mvh, /Wille |
|
|
visst är det överdrivet. Ingen beställd, bara att jag skall ha en sån. Väntar väl ett par år så jag kan köpa 330in, vill inte ha mindre effekt. Samt att jag är för snål för att köpa helt ny bil, pallar inte med den första värdeminskningen... /Christofer |
|
|
Pelle, Sorry skulle vara airbag såklart. M3/// Mullret |
|
| =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.