AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
940

Hur ska plasten se ut runt dimljusen M-paket 530?

ol
9
olleorm
530iA Touring -02
Min spoiler blev stulen för ett antal veckor sedan. Lämnade in bilen på BMW Group Solna som monterade dit en ny. När jag hämtade ut bilen sa dom att en del var felbeställd och att dom skulle återkomma för att byta ut den.
BMW hör ej av sig och när jag får hem papprena står det att allt är åtgärdat.
Hur ska det se ut runt dimljusen? På vänster sida till höger om dimljuset sitter det en svart plast som täcker hålet. Men till vänster om det högra dimljuset sitter det ingen plast som täcker hålet utan det är helt öppet där.
Någon som har en bild på hur det ska se ut? Vill inte åka dit och skäla på dom innan jag vet att dom gjort fel!

ol
9
olleorm
530iA Touring -02
Årsmodell 02

ol
9
olleorm
530iA Touring -02
Ja M-paketet

ol
9
olleorm
530iA Touring -02
Ingen som vet?

mi
10
miper
530iA Touring M-sport 01
Hej,

På min 530iAM Touring ser det lika dant ut, dvs bara ett hål till vänster om det högra dimljuset och ett plastlock till höger om det vänstra.

MVH Micke
Pe
763
Persson
540IAm Touring -99
Jag har täckplasten på båda sidorna ivarjefall. Det ska sitta något där ivarjefall men är osäker på om det ska vara täckplasten med kylhål eller om det ska vara den utan.
Pe
763
Persson
540IAm Touring -99
Finns den svarta ramen runt det högra dimljuset?
ol
9
olleorm
530iA Touring -02
Japp. Den finns där.

Pe
763
Persson
540IAm Touring -99
Då ska det nog vara så eftersom ramen hör ihop med resten om det ska vara något där.
sebbe_bmw
Har frågat BMW Göteborg öm den saken... På min 540 är det också ett hål på vänster sida...

Det är tydligen en kylkanal till oljekylaren för automatlådan.

Sebbe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.