|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
DanneE |
VecTor-> Hur kan du ha så en lev. tid? inte beställd ännu eller ? /Daniel 320dT M ´05 Mer info: Länk |
DanneE |
en så lång lev. tid Ska de stå...gick lite fort där /Daniel 320dT M ´05 Mer info: Länk |
|
Beställde i början av feb, han sa senast i juli/aug, kan bara bli tidigare. Kanske ska tillägga att det är en e90. |
|
|
Hej. Nej den kommer inte att rulla i Umeå..Utan i stockholm.. Jag vet inte varför det är så lång lev tid... Ja den är beställd..För ca 3 veckor sedan. Det är inte den nya karossen..Den skulle inte vara lev klar förens i Nov sa dom...Och så länge vill jag inte vänta..Dessutom så tycker jag den äldre karossen är snyggare...Men det är bara vad jag tycker. MVH/Racecar |
|
|
Sorry trodde det var en fråga till mig.. /Racecar |
|
DanneE |
Vector-> Okej, det förklarar saken lite bättre :D Fick för mig att de var en 320d Touring. Vad blev det för utrustning? /Daniel 320dT M ´05 Mer info: Länk |
|
På min 320d tog jag följande utr. Inte spikat än men det blir nod inga stora ändringar. Någon som har ngt tips? Obs ej intresserad av navi, läder. Dynamic & Advantage plus paket Komfortpaket Partikelfilter för dieselmotor Lättm.fälj dubbeleker 161 i komb. med Dynamic paket Utan modellbeteckning Interiörlist – Aluminium borstad Hi-Fi högtalarsystem Delbart drag Svartmetallic |
|
DanneE |
Vector-> Låter helt okej, varför inte skinn ? /Daniel 320dT M ´05 Mer info: Länk |
|
Tog halv-skinn i stället. |
|
| VecTor: Jag förstår dig totalt, skönare att sitta i än helskinn + spar 10'.. | |
|
Grattis till de nya bilarna racecar och vector... tycker faktiskt att båda är ganska bra utrustade. Lycka till : ) BMW- När du älskar att köra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.