|
|
|
|---|---|
|
Jahapp....någonstans på vägen tappades såklart nyckeln till fälglåset bort när bilen kom från Tyskland... Det är BMW:s original, hur fasiken gör jag nu??? | |
|
Bmw åf/verkstäder brukar ha ett gäng låsnycklar liggande, åk dit när det är bra väglag och lossa... Eller man kan ju bruka lite våld och få bort låsbultarna.. ///Tobbe Länk |
|
|
Annars, köp mutterurdragare på biltema för 20 spänn och skruva ut den. MVH //Nedde |
|
|
OK, så en BMW verkstad kan fixa...*puhh* TACK! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tips varje låsnyckel har ett instansat nummer SKRIV upp det i instruktionsboken, så är det bara att beställa på numret. Hmm undrar om jag gjort det själv på 540, 528 nycklen råkade jag tappa, men hittade den på gatan 1 km hemifrån, sedan skrev jag upp numret :) ///MVH Hasso Länk |
|
Nåja..bättre den nyckeln än en av bilnycklarna...dom fick jag med alla 4... :) Tack för tipset Hasso! |
|
|
Som toby 2001 skriver, finns på BMW. De har en liten väska med samtliga låsnycklar. Bara pröva sig fram till rätt nr. Låsnyckeln har de sedan förhoppningsvis hemma... /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.