|
|
|
|---|---|
|
Jag vill absolut inte ha en 3 serie! Så vilken BMW kan jag få i Tyskland i bra skick för 50 tusen? Tack på förhand! Min Bil - Länk | |
| Vad är du ute efter då? En fin och riktig E39 lär du ju inte få för 50k. Chansen finns att du dock kan hitta en busk-E39 eller E38 för 50 men varför vilja ha en sån? Leta rätt på en tokfin sen E34 är mitt tips. Kolla på Mobile.de och bilda dig en egen uppfattning. | |
|
Du kan få en BMW 540 / 740 i bra skick och med bra utrustning. V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Precis som bmwlundqvist säger får du ingen E39a i bra skick men däremot en fin E34. Det kostar en del att ta hem bilen så se till att du har mer pengar än dom där 50.000:- du tänkt köpa bilen för. Om du inte kan tänka dig en till E34(alt.E32) så tycker jag att du ska spara pengar ett tag till för att senare köpa en bra E39. Köper du den billigaste du på mobile.de hittar kommer du garanterat att bli besviken. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jo, jag har funderat en hel del på en 730 E38...hur mycket kan en sån ligga på...årsmodell 94 - 96 Min Bil - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.