|
|
|
|---|---|
|
Jag har hittat en intressant E30 325i -89, där säljaren ej vet om den har c-lås eller ej, det fungerar iaf inte. Jag tycker att c-lås är viktigt. Enligt en bilstereobutik i stan så är det inte så dyrt att få igång ett trasigt c-lås, men väldigt dyrt om man ska behöva dra nya kablar. Hur kan man kolla om bilen har c-lås så man vet säkert? Vänliga hälsningar | |
|
Bilen ifråga har : · El hissar · ABS · Skinn · Servo · El speglar · El taklucka · Farthållare · Ac, ingen gas så då borde del väl ha c-lås? Eller? Vill ha en metod att kolla säkert som jag kan be säljaren om innan jag åker hela vägen och tittar på den. // |
|
|
Tror alla 325 E30 har c-lås. Har iaf inte sett någon utan! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| Jens: Jag har sett 325 E30 utan centrallås. | |
|
jag har en Bmw 325 ix - 87 och jag har inget c-lås. 2 = 2 2²= 4? /IX |
|
|
Att installera ett eftermarknads c-lås är inte alls svårt och behöver inte bli särskilt dyrt. Enklaste sättet att kolla är väl att ta bort en dörrsida. Fredrik M |
|
|
Lättaste sättet att kolla är om det finns en låspinne till tankluckan, eller lossa klädsel runt bagagerumslåset. Med tanke på den i övrigt digra utrustningslistan, skulle det förvåna mig om inte bilen har c-lås. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
på min 320 har jag c-lås men det är inte inkopplat. det går tyngre att dra i knappen,(låter som ett hjul snurrar inuti) svårt att förklara, hoppas du förstod lite:=) men annars kan du ju alltid ta lös dörrsidan å kolla!! Alpina Power! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.