|
|
|
|---|---|
nikkieb0y |
det börjar nära mig sig vår och jag bilen skall ställas på, men innan skall service göras. (ispektion2) vilka alternativ har jag? är det bara bmw-värkstäder som gör detta? eller kan jag vända mig till nån annan som gör servicen lika bra fast billigare? |
|
Jarls i Helsingborg är billiga och bra har jag hört. MVH: Henrik ///M3 |
|
nikkieb0y |
inga fler? |
|
Vem som helst kan göra servicen.. om man nu kan lite om bilar dvs. finns en lista att gå efter när du gör en insp2. få tag på den listan.. ring annars ludhs bilotrim i avesta.. dom kan serva din m3, 0226-57085 Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
|
Hade lämnat den till antingen BMW eller en BMW godkänd verkstad... /Johan Min bil: Länk |
|
nikkieb0y |
micke_L -> råkar bo ungefär 500 meter från lunds bil och trim :) men jag tyckte dom verka så dyra...men jag vet att dom är en av sverige bästa, om inte dom bästa? men jag vill forsätta stämpa i boken och då är det en bmw godkänd verkstad som gäller antar jag. |
|
listan med servicepunkter står i serviceboken... så läs där å gör servicen hos en privat verkstad du litar på, låt sedan den verkstaden stämpla serviceboken... /Jonas |
|
nikkieb0y |
azkikr -> haha. jo, men jag är så jävla kass på tyska... |
|
aha... men om du frågar snällt på BMW så borde dom väl kunna förse dej med en lista på servicepunkter som utförs vid en inspektion... säg bara inte till dom att du ska ta den raka vägen till din billigare mek... /Jonas |
|
|
Vad som ska göras på dom olika servicerna återfinns även här: Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
nikkieboy: kolla din mail... Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
nikkieb0y |
Micke -> nope, inget mail... |
|
hmm.. skumt... är du fortfarande intresserad av att sälja din bil? isåfall, maila till Mikael_Lenne@hotmail.com Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.