|
|
|
|---|---|
|
har läst guiden men jag lyckas inte komma till steg 3. "Alternativ 2, stora färddatorn: 1. Slå på tändningen 2. Håll "CHECK" intryckt tills hela displayen tänds. Tryck på "1000" och "10" samtidigt och samtidigt som du fortfarande håller in "CHECK"-knappen ("1000" och "10" kan behövas trycka in flera gånger) 3. Nu visas "TEST-NR:" i displayen" Hur ska jag göra? displayen bara dör när jag trycker på 1000 och 10 samtidigt. om jag gör de igen så hoppar den igång. nån som har lyckats med detta? | |
|
Har gjort det på flera färddatorer med lyckat resultat. Konstigt att det inte skulle fungera. Vill inte idiotförklara dig på något sett men håller du "Check"-knappen nedtryckt HELA tiden? Isf. prova att bara fortsätta trycka på "1000" och "10" tills "test-nr" visas. Min ögonsten: Länk |
|
|
jag lyckades men de var inte "1000" och "10" utan "100" och "1".. knapparna kanske är felplaserade på min stackare? |
|
|
Märkligt... Så här sitter mina knappar. 1000 100 10 1 Och på min va det dom två yttersta så att säga, alltså 1000 och 10. jaja, skönt att du fick rätt på det iaf. Min ögonsten: Länk |
|
| ja, riktigt mysko.. mina sitter exakt likadant. aja, har engelska nu iaf. | |
| Det står på tyska i min färddator..skulle jag kunna ändra det till engelska då? Antar att man gör så som ni säger ovan men vad gör man när test nr kommer upp då? | |
|
Följ denna så ska du få rätt på det... Länk Hör bara av dig annars / Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| får det inte att fungera..antingen är jag bara dum elelr så finns det ingen "Verb." knapp? Jag har ingen reset knapp men jag tar då trippmätaren... | |
|
Ja just d..glömde ju att det skiljer på d olika datorerna. Då har du den "lilla datorn" eller checkkontrollen som den oxå kallas. Följ då denna beskrivning ist. Länk Min ögonsten: Länk |
|
| Tack så mycket..det fungerade =) | |
| ja verkligen nu förstår man ju något hehe=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.