AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
6.089

Chiarettoröd M5 E39

Sida 4 av 5
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ja, det vore inga som helst fel. Det var dessutom AT-Motor i den. Jag skulle nog satsa på en -01 och uppåt, om inte priset var väldigt bra. Men med den utrustningen så kan man ju överväga.

//Schnitzer

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Är AT motor en nackdel?
Schnitzer,

Skulle tro att du kan hitta bilder på den på bmwm5.com under artiklar trip to germany II. Dock är bilderna små där. Tror jag kan leta fram större bilder på en annan dator.

Är rätt säker på att det är samma bil som Stephan hänvisar till då vi bor/jobbar på samma ställe och även denna bil gör det. Den har som sagt svart fulläder heritage. Mycket elegant kombination.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
mosse: Nej, verkligen inte!

Janne2: Ok! Om du hittar större bilder så är det ju bara ett plus. Om du hittar de så är min e-post: m5.individual@gmail.com
Kan endast ta imot 10 MB i taget, alltså per mail.

//Schnitzer

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
AT motor kan ju vara trevligt...jag har ju en motor som rullat 3600 mil bara... ;)
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Här är en till i vit:

Länk

//Schnitzer

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Här finns det nya bilder utav den Chiarettoröd som har varit med förut:

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

//Schnitzer

Den där var riktigt riktigt snygg, normalt sett gillar jag estorilblå mer men Chiarettorött med den inredningen är troligen det snyggaste jag sett i M5-väg.
För min del spelar det ingen roll hur snygg en M5 E39 ser ut i en annan färg en Estorilblått, ingen kan någonsin bli lika snygg, problemet är att jag inte kan bestämma mig för vilken färg på inredningen som är vackrast tillsammans med Estorilblå utsida.

Mvh Stephan
kilroy
Håller med...den röda är läcker...skulle mycket väl kunna tänka mig en sån framöver...Mvh kilroy
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Såg en chiarettoröd M5 E39 i Göteborg i somras, men den var "tyvärr" norskregistrerad.

//Schnitzer

kilroy
Norskregistrerad..!!Inte nog med att norrmännen tar alla medaljer i skid-VM....Jag som alltid hävdat att det finns bara en färg som gäller för en M5 E39, nämligen svart, får nog ändra uppfattning...Mvh kilroy
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
kilroy: Carbonsvart är ju den vanligaste kulören (tyvärr). Andra vanliga är de blå- samt de silvriga kulörerna. Imolaröd är ganska ovanlig, men visst ser man en del av dem. Vit och chiarettoröd samt individualkulör vore något att ha.

//Schnitzer

Snyggaste färgen jag sett M5 e39 i är nåt som på engelska kallades "velvetblue". Vet ej vad denna heter på tyska, men grymt snygg är den. Finns möjligen nån bild på m5board.com

- G -
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Efter att ha kollat runt lite på bilderna som publicerats i denna tråd så kommer jag aldrig att hävda att en BMW är snyggast i silver/grå, med undatag för sephia-grå!
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ja, på M5Board finns det ganska många om man läser i trådarna.

Här är en: Länk

//Schnitzer

I samhället där jag bor där finns en M5 som måste vara chiarettoröd, ser precis ut som den på den länkade bilden i första inlägget.
Jag ska åka förbi och kolla om den står ute, inte så troligt kanske men det är ju värt ett besök.

Mvh.Morgan
Alpina Gemeinschaft
BMW CS
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Lazy: Har du möjlighet att ta bilder så vore det kul att se. Gärna registreringsnummer också.

//Schnitzer

Schnitzer:Står den ute så ska jag ta bilder och maila till dej.
Så kan du ju lägga ut dom om du vill

Mvh.Morgan
Alpina Gemeinschaft
BMW CS
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Lazy: Vore superbra! I så fall kan du maila till: m5.individual@gmail.com

Vore supersnällt av dig!

//Schnitzer

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.