|
|
|
|---|---|
|
Ja va i åre hela förra veckan på skidresa å hade skitkul..men samtidigt råkade väl bmw testa sina nya modeller på isen på sjön nere i dalen så när ja va på macken presisi utanför Åre Skidcentrum kom det 4stycken nya M5or och en M6a!! å ställde sig vid macken för tankning, mamamia jag blev nästan knäsvag av mullret från alla dom 5stycken monstren som mullrade sammtidigt :D å va snygg M6an va!!! såg inte karbontaket för det va täckt av vit plast men man såg resten av bilen, vinröd va den å den va ruskigt läcker. en kul grej va att dom körde på vanliga 18-19" sommarsulor allihop..kul sånt!! /Tobe kärran- Länk | |
|
Och ingen kamera hade du med dig, ajajaj :) Micke K. Länk |
|
|
Tufft! :D Men sommardäck tror jag inte på att de hade, snarare dubbfria vinterdäck. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
nä asså ja hade ingen kamnera med mig hehe :D..ja tänkte fråga en kompis om ja fick låna hans men ja sket i det. nej det kanske inte va sommarsulor men dom såg iaf ut som sommarsulor..gjymt va det iaf =) nåt så fruktansvärt grymt /Tobe kärran- Länk |
|
| mötte en karavan med nya bmw som var påväg uppåt nånstans! det var en bit utanför östersund! tyckte jag såg en m6:a också men kan tyvärr inte svära på de! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.