AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
884

M5 E34 Individual?

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Kan den här bilen vara individualbeställd? Tänkte på att ratten var klädd i samma färg som skinnet. Lite Cecotto-stuk, men dock inte någon riktig.

Länk

//Schnitzer

Yes, centumkåpan är väl Individual?
Gemini__
Om du syftar på M-system I-fälgarna så satt de originalmonterade på 3.6:an.

Mvh:
Thomas
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Måste vara det, eftersom det inte är original. Kan väl inte vara extrautrustning. Tror inte att det fanns att välja mellan.

//Schnitzer

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Gemini__: Vi menar vid ratten. Du kanske ser det på en bild att ratten har samma stuk som M5 Cecotto.

//Schnitzer

li
1.959
liste
535i -89
Ja, den måste vara Individual - rattstången var väl "alltid" svart på standard-E34 oavsett inredningsfärg...? Underbar färgkombination förresten! Köp! :)
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Det ser ut som komplettläder? Klätt centrum mm kan vara en del av komplettlädret eller så är det Individual. Jag kan faktiskt inte läsa mig till vad det är men exakt den uppsättningen med klätt nav och centrum finns nämligen med i BMW:s kataloger i samband med komplettlädret och återfinns som redan konstaterats också på Cecotto-bilarna.
Synd att klädseln var så hårt sliten!

-M5 E34 Limousine register Länk
//
584
///Misano
520d Touring M-sport -18
M5 -89
HD91: Det var denna som jag skickade länk på till dig!
Gemini__
Jasså ratten =) När jag läste "centrumkåpa" tänkte jag direkt på fälgar. Var inte riktigt med här. Ja färgkombinationen ser onekligen lite speciell ut på denna ratt. Bara att slå till Schnitzer hehe.

mk
105
mkall
530dA Touring-01
Måste klädseln vara så sliten då? Tycker det är svårt att se. Kan ju lura sig på vecken?! Annars verkar det väl positivt att system 1 hjulen finns kvar! Kan ju vara en välhållen bil, ganska bra pris isf!
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
Facit:

Denna bil är helt original beställd med det exklusiva tillvalet "Komplettläder" i färg "champagner".
ALLT är klätt i läder på denna bil, inklusiver rattstång, hela intrumentpanelen, hela dörrar m.m.

Gråtfärdigt snygg inkl turbinkapslarna från 89- 91, köp om ni kan!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.