|
|
|
|---|---|
|
hejsan! jag har köpt en stereo från utlandet nu jag sätt den i bilen radion funkar perfekt men när jag vill in med CD-skivan då halva skivan går in men halva skivan går inte in...jag frågade en vän han säger att den är lås men när jag köpte den jag fick ingen lösnummer och i instruktionsboken står inget om nåt kod eller lås...så nu jag undrar om nån varit med om sånt?? den är en serteo raio med MP3 spelare(ej bärbar) ej 0orginal BMW tyvärr jag köpte den från en bazar hjälp mig. MVH/natasha | |
| Det är för att det är en kebab cd ;) | |
|
kebab CD? jag tror nu du skämtar i fel ställe...jag behöver hjälp men du skriver din skämt... dra... |
|
|
KEBAB CD hmm skumt märke-aldrig hört talas om sorry:)) Never feel sorry for yourself. |
|
|
Natasha: Släng upp frågan på ett renodlat bilstereo forum så finns det nog större chans att få ett vettigt svar, gärna en utländsk då jag aldrig hör talas om det märket i Sverige. SoundDomain har tex ett forum klicka på Länk så hamnar Du direkt i deras forum för hjälp med huvudenheter. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
hej igen! DET INGEN KEBAB CD- "reference" skämtade med namnet det helt vanlig Cd spelare |
|
runtp |
Hejsan..det brukar sitta ett par skruvar på cd spelare som är till för transportskydd.Dom brukar vara uppmärkta .Kan vara värt att kolla upp iaf.. |
|
Om halva CD skivan går in i cd´n så kan det vara mekanismen som ska hålla fast cd´n när den snurrar som är trasig. Den kan ha låst sig i "Uppe" läge, då kommer man inte att kunna sätta in en cd. Om den inte var allt för dyr så skulle jag rekommendera att köpa en ny MP3 spelare, de är ju inte så dyra nya här i sverige heller. |
|
| Skojjade ju bara... kolla på pricerunner, jvc & pioneer har fina huvud enheter! till bra priser | |
|
sällan det händer att folk köper billigt skit utomlands och kommer he m och det inte funkar... lägg en extra slant och köp huvudenheten i din egen stad och sedan få garanti och bra service... det är väl lagda pengar tror ja.. ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.