|
|
|
|---|---|
|
Missa inte vinterns stora höjdpunkt: BMW Club Schweden - Sydsektionen bjuder för andra året i rad in alla BMWCS-medlemmar för att fira F1-premiären med buller och bång. Förra årets fest var en stor succé, och något som jag tror att vi alla upplevde som ett ljus i vintermörkret! Det kommer att bjudas på aktiviteter, god mat och partystämning natten lång. "Mitt i natten" går startskottet för Melbournes Grand Prix då alla som är vakna bänkar sig i soffan för att se BMW krossa de övriga stallen. Möjlighet till övernattning finns för de som inte orkar se hela loppet! Tid: Lördagen den 5 Mars 2005 kl 19:00 till Söndagen den 6 mars cirka kl: 12:00 Plats: Motorgården i Ängelholm Pris: 150:- rejäl, god mat ingår. Dryck medtages själv efter tycke och smak! Anmäl dig till John Kjellsson: john.kjellsson@telia.com snarast, begränsat antal platser! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk | |
| pappa kommer och lovade att han inte skulle somna under formel 1:en detta året. | |
|
Jag kommer! Kalle, du och jag och doktorn får väl samåka upp i någon av våra bilar (förslagsvis inte trång E36 :D). Kul att det äntligen händer något i vinterslasket... :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof jag ser framemot att få bjuda tillbaka med lite på din körning med min bil, jag kan offra mig och köra upp med din bil..... Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
| Jag skall försöka ta mig dit, förhoppningsvis kolliderar det inte med något annat. | |
|
Vad antyder doktorn? :D Givetvis kan vi åka E36, det är upp till er om ni vill färdas bekvämt eller ej... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof, Jag som trodde att du skulle köra Bentley Arnage upp? You disappoint me ;) |
|
| Låter helt klart intressant! | |
|
E38B12: Förse mig med 540:n så åker vi upp tillräckligt ståndsmässigt ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof, Jag kan förse dig med en Range Rover :) |
|
|
En aktivitet har tillkommit: en PC med ratt och pedaler kommer att finnas på plats, så att man kan öva på Nürburgrings nordslinga innan bansäsongen börjar! XBOX med diverse bilspel kommer också att finnas. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Grabbar glöm inte att anmäla er till träffen så att vi kan inhandla rätt volymer av allt det goda. Ni som tvekar, gör inte det vi har haft väldigt skoj dom andra gångerna och årets träff kommer att bli minst lika rolig. Övernattningsmöjligheter finns på plats. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
Ser ut att blir skojigt mycket snö över veckoslutet. 5-seriegänget mot 3-seriegänget i snöbollskrig? ;) |
|
|
Winter-Südschleife... Ängelholm runt på ställ? :D Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
kalle! utan att säga för mycket så vill jag inte vara i ditt lag ; ) Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
Johan, Det där är ogiltigt! Klart som fasen att man kan tabba sig när man har en felhjulsdriven bil som inte ens har fungerande handbroms! Hur fasen ska man då kunna köra ordentligt(brett)? Nej nog om detta :-) Passa på nu, festsugna sydbor - Än finns det ett par platser kvar! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
en fråga VARFÖR har man en felhjulsdriven bil och kör brett med? oki oki frugan har en felhjulsdriven oxå MEN jag skulle aldrig få för mig att köra brett med den, glädjekörning använder jag min bimmer till. 10 minuters sedan kalles inlägg och det finns fortfarande några få platser kvar till bayersk afton så passa på! Nytillkommen aktivitet är frågesport, vi kommer även att lotta ut fina priser , jag har hört rykte om att högsta vinsten är en ASD men jag kan inte lova något. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
E38B12: Vi får ha drifting på parkeringen till Motorgården :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.