|
|
|
|---|---|
|
titta själva!! Länk | |
|
Slöarton: Fast detta inte har något med M3 så blev hag sugen att byta ut den vanliga M3 till en den nya. |
|
| Man ser m3 power turbo å sånt lite här å dära! undra vart dom fått m3 från som länken säger... | |
| hmmm...kanske från produktnamnet mach 3.... | |
| M3 Power. Det är snudd på varumärkesintrång. Fast BMW kanske ser det som gratisreklam? | |
| M3 med turbo, nä då får det bli 330=) | |
|
Första som slog mig var en BMW när jag såg reklamen ;) Skulle inte förvåna mig om BMW stämmer dom :D MVH //Nedde |
|
|
Har ocksp reagerat på detta....M3 Power..M Power etc...har Gilette verkligen ingen koll på detta?? Varumärkesintång tycker jag...jag menar BMW gnällde över denna sidans namn tidigare..."bmwpower" :) |
|
|
Puh, blev orolig där... ;) Gillette måste ju ha kollat med BMW om detta, skulle förvåna mig annars... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Tänkte på M3:an direkt när jag såg den....M3 Power...mmm....ska bli kul och se hur det blir me det. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Läste i höstas i tidningen M3 (en tidning om elprylar, digitalkameroe, MP3 osv) om en digital kamera som hette Z3 från något märke som jag glömt. Tidningen M3 utsåg hur som helst kameran Z3 till test vinnare. Gissa vilken kamera jag är sugen på? Såg även i dagarna att den nya modellen inte heter Z4 utan Z5. Z3MPOWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.