|
|
|
|---|---|
|
Hallå alla Highlineägare... Tnkte höra vilket tillverkningsnummer ni har, det tillverkades ju bara 329 st. Jag har nr. 320 Om man kollar de 3 sista siffrorna i chassienummret så ser man vilket nummer ens bil har! Vore bara kul att veta... verkar finnas endel highline här på forumet förövrigt. | |
Turbo narkoman |
En liten fråga hur ser man om det är en Highline? Mvh Jimmy *Holset HX-50 annars får det vara* |
|
Jo det kan man se på inredningen. En highline ska ha en tvåfärgad helläderinredning, med alla säten, delar av taket och instrumentbrädan klätt i finaste läder. du kan kolla denna bilden: Länk |
|
Turbo narkoman |
oki då vet jag Mvh Jimmy *Holset HX-50 annars får det vara* |
|
mange745: Dessutom var väl alla highline 745´or shadowline? ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
Nä så är inte fallet.. min är det men inte alla. |
|
|
Ok, då vet jag det. ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
Tillverkades det bara 329 st?! Jag trodde nog att det var fler. Men om du säger det så tror jag dig, dess roligare att äga en av dem. Jag ska kolla mitt tillverkningsnummer och lägga ut det vid tillfälle. 329 st, det är ju färre än antal BiTurbo's, coolt.. :) |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag har nr 296. / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är previs lika glad i dem alla! |
| Då har jag nr 45 en av dom tidiga då och svensksåld | |
|
Tillverkades det bara 329 st?! Jag trodde nog att det var fler. Men om du säger det så tror jag dig, dess roligare att äga en av dem. Jag ska kolla mitt tillverkningsnummer och lägga ut det vid tillfälle. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.