|
|
|
|---|---|
|
Ja, enkel fråga som topicen säger det mesta om vilka tändstifr är bäst? Laddar väll en 0.5 just nu, innan den mappas om osv osv osv, men det är längre fram i tiden Just nu sitter det BOSCH SUPER4 (sånna dära med 4 elektråder) i bilen. www.535twinturbo.com | |
|
Jeg fikk anbefalt bosch platina til min bmw.. VS motor brukte disse pluggene til nesten alle turbo trimmete biler sa han.. Husker ikke nr/typ desverre.. ---- Motorer uten turbo suger.. ;) WWW.M535T.COM |
|
| de måste funka med orginal herregud de är väl ingen raket du bygger.... | |
| är det inte? | |
| =) | |
|
haha. Jo iofs alla bmw TURBO är raketer. Men nu tog du väl i lite med att börja köpa värsting stift :/ eller ? DU är rädd för att stiftet inte ska tya ge riktig gnista pga allt tryck eller har jag fel ? knacka ihop de pytte-lite ifall den skulle gå illa.. men de är ju inga problem anser jag |
|
|
ja inte vet jag om det bara är jag som tolkar dig som lite onödigt otrevlig, men isf får jag sova på saken och be om ursäkt tills dess Eftersom jag nu bygger en motor så "seriösst" jag har kunskaper till, så vill jag ju helst ha stift som är bäst så att den inte går sämmre än vad den kan på en sådan enkel sak, och slängde då ut en helt enkel fråga om vilka det var, absolut inget mera med det alls. Men var det en dum fråga så ber jag om ursäkt. mvh/ Fredrik www.535twinturbo.com |
|
|
BP7ES ihopknackade till 0.5mm |
|
|
finns inga dumma frågor menade bara går det inte bra med orginal ?? till det du ska ha!! men men funkar tydligen bra med dom andreas sa också :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.