|
|
|
|---|---|
|
Fick nyhetsbrevet från AMS idag och de söker en M5 e34 3,6 eller 3,8 i fint skick för fotografering. Helst ingen mörk färg står det | |
|
Synd, annars hade jag anmält min... Sjöberg |
|
|
Undrar måntro om det är temafotografering med alla generationer M5 på gång. Att dom inte vill ha mörk färg på E34:an är väl förmodligen för att dom inte vill att den skall stjäla showen... :) Mvh /Janne |
|
| En mörk e34 är så otroligt vacker. Kanske är därför jag har en atlantisblå e34? =) | |
|
Man kan inte mer än att hålla med... Sjöberg |
|
|
Ingår det en lackbehandling då tro av min Arctis Silber för att få upp den riktiga glansen inför fotograferingen? :-) |
|
|
Irriterande! Innan jul pratade vi lite om kommande BMW-special till Fyndbörsen. Då spånades det om att vi skulle leta upp sveriges finaste 5-seriebilar i alla E-klasserna inklusive tourinig. Blir lite sur om AMS "snor" vårat koncept! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke; Det är bara att vara snabbare, fixa detta nu, så vinner ni, och Touring E34, har ni ju redan tillgång till eller hur? Mvh Stephan Ps, Hur går tankarna på 540i Touring 6vxl? Är det E39 som gäller? Eller stannar du med klassikern E34? |
|
|
Tyvärr så är specialen planerad till nummer 16-2005 har jag för mig. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Hehe, missade din PS. Jag vet inte om jag ska vara ärlig, mycket funderingar. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
Gemini__ |
Fick ett mail från Gunnar Dackewall från AMS precis. Tackade för visat intresse och nämnde samtidigt att de nu har hittat vad de sökte på annat håll. Undrar vad de ska göra för reportage. Mvh: Thomas |
Gemini__ |
Micke: Kan nu bekräfta att det är "erat" koncept de kommer köra på. |
|
Gemini_; På 5 Serie eller just M5?, Och ingår M5 Touring om det handlar om M5? Mvh Stephan |
|
Gemini__ |
Det kan jag inte svara på, den informationen fick jag inte reda på. Frågade bara om det handlade om någon sorts gruppfotografering av alla generationers M5:or, nu när nya M5:an har kommit. Och så var fallet. Mer ingående än så vet jag inte. Mvh: Thomas |
|
Då skulle jag gissa att det handlar om en av varje E28, E34, E39 medan E34 Touring hoppas, vilket också innebär att Micke/Fyndbörsens ide är mer omfattande i och med att E12, E39 Touring, E61 Touring är med där och inte i AMS. Mvh Stephan |
|
Gemini__ |
Eller på den första frågan kan jag nog svara på, det verkade handla om alla generationers M5:or |
|
Stephan: angående ditt ps Micke O är sugen på att sadla om och köra cab: Länk |
|
|
bayern münchen; Jaså Micke vill blev solbränd i bilen;) mitt tips för att klara Entusiastförsäkring utan att slå knut på sig själv är M3 E30 eller ännu hellre min favorit Z1. Mvh Stephan |
|
|
Gemini__: Låter som om det var samma tankar vi hade på redaktionen och då kan man ju undra hur den informationen läckt ut. Vi hade bara diskuterat om gruppfoto/reportage med alla modeller, eller iaf många av dem. Dock har vi inte spikat något. Stephan735i: Jag gillar knutar. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.