|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| fan va ful | |
|
Men vad sena ni är då, såg den där bilen för flera veckor sedan... :-) Om jag gissar så lär den ju bli kvar på blocket ett tag... usch. Bilen: Länk |
|
| siste idioten är inte född än... eller hur man nu brukar säga | |
| Tycker det är dålig stil att länka till en privatannons med syfte att håna bilägarens dåliga smak. Detta fenomen upprepas gång på gång och jag förvånas över att moderatorerna inte ingriper? | |
|
Håller naturligtvis med bjoerck,håna någon o kalla vederbörande för idiot o dyl bara för en bils utseendes skull är inte rätt. Personangrepp ska en dylik annons inte urarta i. Däremot så måste man kunna diskutera vad som är snyggt eller inte,när det t.ex gäller en bil..Visst,smaken är som baken,delad,men ändå intressant att diskutera..ibland. Mvh Janne. |
|
|
bjoreck, håller helt och hållet med dig! Såg den annonsen tidigare idag och tänkte snart dycker den upp här. Även om jag tycker den ser hemskt ut så borde inte den här tråden få vara kvar! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Äh, skadeglädjen är den enda riktiga glädjen vet ni väl :-) (ironi). | |
|
Klart man ska få kommentera och håna bilars utseende. Det är ju ingen polisstat med censur vi lever i. Att kalla ägaren idiot är ju möjligen ganska orelevant. |
|
haimaul |
Oaktat bilens utseende i övrigt - är inte fälgarna lite trista? __ When in this charming car, this charming man... |
|
Per: Klart vi ska! Hoppas inte du e dålig förlorare bara;)? Om d e väder plockar ja ut bilen i slutet på mars. Länk Mvh Mattias |
|
|
Mattias: Självklart är jag inte det, jag vet ju att jag kommer att få det mkt svettigt, dock så har jag fler hästar ;) Får ta och mappa min så jag kan ge dig en match! Jag tar nog hem min snart så hinner jag dona lite med den tills det e dags! Mvh Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.