AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
995

Lämplig barnstol till E34?

Hej! Pappa skall snart köpa en riktig stol till mig så jag slipper det här babyskyddet. Givetvis vill jag åka som en kung och då jag vet att pappas tålamod är sådär på morgonen så är det perfekt om den är enkel att montera och demontera. Den bör passa i vår E34 men även i en gammal Toyota.

Någon som har lite tips?
To
230
Topchop
00
02
E3 2500
E3 3.0
E39 540/6 Touring
E61 530 ix

mm turbo på en del...
Hej Beppe.
Jag har aldrig åkt som en Kung men oftast som en Prinsessa och aldrig heller en Tojåta. Jag har sedan hösten -02 åkt i bl.a en AKTA stol som är blå med gula nallar och fungerar mellan 0-25 kilo eller styvt en meter, vilket jag nu är så du kan tipsa Papps om denna om du vill. Den passar fint i E34, E32, E30 02 och 00 samt märkligt nog en Cherokee.
OBS. kan byta mot bredband säger Pappchop
Hejdå från Fideli
Hej!

Vill du fråga topchop vad han menar med
"OBS. kan byta mot bredband"

min pappa sa nåt om spessifisera eller så..

vill du oxå fråga om det är topchop skick eller ser den ut som en vanlig bilstol ; )

To
230
Topchop
00
02
E3 2500
E3 3.0
E39 540/6 Touring
E61 530 ix

mm turbo på en del...
Haj, jo så här e det. Kära Far hatar sin dator och sitt smalband med knut på så en förlängningssladd från Malmö kanske han menar?

Knivig fråga! En del menar ju att "Topchop" sckikk kanske är inte så bra så då kanske den mer ser ut som en vanlig då ja. Hmm

Fidelipytt
hej igen fideli!

hälsa topchop att min pappa menade topchopskick som denna här bilden

Länk

lite slangar, folie, en tomflaska, en träpinne

TYP Kajsa Varg, man tager vad man haver...

Kul att ni hittat varandra:)

Kul inlägg:) LOL
förrestem pappa undrade hur många veckopengar jag blir av med för din stol med nalla på?

har efter hårda förhandlingar cirka 10 kronor i veckan just nu men hade tänkt begära lönehöjning efter sportlovet

Wow! Vi har fått ett barnforum! *S*
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Hellööuu!

Här kan meddelas att Isofix 2985:- samt Britax 3.285:- tex. inköpta hos Er lokale Citroën-handlare ;-) har fått kanonbetyg vad gäller säkerhet åt de små :-)

Ett tips som kan vara värt att titta närmare på, kanske!

Mvh
Anders

BMW - Liebe auf den ersten blick...
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Hej! Akta Graco Cosmic tycker både jag och pappa har varit bra. Den är bekväm och ställbar, skönt när vi åker långt och det gör vi gärna. Pappa gillar den för den är diskret i färgen, svartgrå, och enkel att handskas med. Först åkte jag baklänges i den men nu är jag så stor så att jag får åka framlänges, stolen går bra till båda sätten. Jag och pappa har åkt i 02:or, E28:or, E34:or och E39:or med den utan problem. Vi har åkt i V70, V70n, och s80 också men det är mammas fel säger pappa.
Hälsningar från BMWAlma
To
230
Topchop
00
02
E3 2500
E3 3.0
E39 540/6 Touring
E61 530 ix

mm turbo på en del...
VAAAA har du tio kronor i veckopeng! Du är ju bara 1 år och jag är 4 å ett halvt och har ingen veckopeng alls :( .

Jag ska fråga ToppenFar hur mycket jag behöver för att göra fint i bilen där motorn bor. Han säjer att den ska kopplas av bilen sen ska jag måla rummet och sen ska jag måla lekstugan.

Jag skriver efter sportlovet då din veckopeng är höjd.
Veckopeng...uhuu uhuu...

Nu ska jag åka pulka.

Fideliten
Visa användare
576
ErikBerg
2002tii -75
1802 -73
Håller med ovanstående: Akta Graco Cosmic är en mycket bra stol. Lätt att montera och ta ur bilen om det behövs, lätt att spänna fast barnet, man drar bara i en rem, och dessutom är det mycket bra att med en ratt ställa in stolen i sovläge. Dessutom passar den som gjuten i baksätet. Rekommenderas!

/ Erik
Hejsan Beppe,

Hälsa pappa att E38B12 tipsar om att Alpina tillsammans med Recaro härom året utvecklade en ypperlig stol/tron för blivande entusiaster i farten. Har ingen aning om pris, och den finns inte längre på deras hemsida men borde gå att få tag i fortf. :)

För den RIKTIGA entusiastbebisen :)

Åk lugnt,
E38B12

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.