|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har ett skumt problem, då det är kallt så vill den ibland inte starta, startmotorn går men den går inte igång, efter några försök så går den igång men den går som en kratta, den hackar som om den gick på 3 cylindrar (Av 6 ) jag trodde först felet var dåligt batteri för lampan lös om det då bilen var kall, jag bytte batteri då men samma fel kvarstod. sen bytte jag till ett helt nytt 75 Amp batteri, samma skit, batteri lampan lyser då bilen är kall och slocknar då den blivit varm. Står jag under en carport så brukar den starta normalt men står den där det är minusgrader så får jag felet igen där den inte vill starta och sedan hackar tills den blivit något varm. Vad kan vara fel? rengöra insprutningen eller är det vanligt att det stular då det är kallare än 0 grader? Bilen är av årsmodd 2001. Sen har jag ett mindre fel att indikatorn tycker att en lampa är sönder fast den inte är det, jag bytte glödlampa men felet kvarstår ändå, förut så lös varningslampan bara ibland men nu lyser den konstant. Vad kan vara fel? Tack /Erik | |
|
Låter som att du bor på grönland. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.