|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Charlie |
NU HAR JAG BESTÄLLT MIN BEEMER !!! Tack alla för råden och era tankar, det hjälpte. Nu ska jag bara försöka undvika prata bilar och utrustning till mitten på juni så att jag inte ångrar mig:) En sak som ni kanske vill veta är att BWM höjer priser på alla sina bilar med 2% fom 1/3-2002. Min bil kommer se ut så här: BMW 325i Safirsvart metallic M-sportpaket Komfortpaket Harman-Kardon ljudsystem Xenonljus CD-växlare Elhissar bak Infällbara ytterbackspeglar Armstöd fram Avbländbar backsspegel Belyst växelspaksknopp med M-emblem (SKITSNYGG!!!) Halvskinn klädsel Vad tycks? ps. fick 7,2% i rabatt...väldigt nöjd Charlie idag:))) |
|
Grattulerar. Du kommer att bli skitnöjd.....och jag kommer att bli skitavundsjuk.... =) mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
| Läste i AMS om att ett "clubsportpaket" kommer till 6 cylindriga 3 serie coupe modeller, verkar jävligt gediget!! | |
|
Grattis Det måste vara kul att få välja och vraka i utrustningslistan. Är det någon som vet vad hifi-högtalare (ej harman-k) innebär egentligen? |
|
Charlie |
tack så mycket :) nu är jag nöjd! PB HiFi är "no-label" högtalare, 10 st med 190w i förstärkareffekt. |
swemho |
Grattis Charlie, jag vet hur glad jag var (nu skrattar ni) när jag köpte min 316 ny, men jag syftar på känslan av ny bil, men nu är jag ju klart avis på dig...lyllo Njut länge av bilen, för den varar länge |
|
Charlie: Stabilt, lite halvporrigt med belyst knopp!:) Grattis till nya bilen. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.