|
|
|
|---|---|
|
finns det någon som har en bild på ljussensorn till intrumentbelysningen? En bild på var den sitter och hur den ser ut. V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § | |
|
Hoppas denna bilden hjälper dig, Länk // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
får inte fram ngn bild... får bara fram en inloggningsruta... :-( V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Ledsen, såhär ska det vara Länk // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
tackar för bilden men det var till e34 jag ville ha... :-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
hehe, det framgick inte :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Den sitter mitt i instrumenteringen, mellan hastighetsmätare och varvräknaren. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Vad har den för funktion ljus sensorn |
|
|
Erikw... precis det jag inte ville höra... :-( V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Tack för alla svar! V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
MB300: Ljussensorn ser till att instrument-belysningen anpassar ljusstyrkan efter ljusförhållanden. Med andra ord dämpar den belysningen i mörker för att man inte skall bli bländad. BMW 525i 24v -90 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.