|
|
|
|---|---|
netsix |
Är det någon som känner till vart man kan köpa modellbyggen av BMW. /netsix |
| Skulle jag oxå vilja veta, har letat på nätet men inte hittat något. | |
netsix |
Var det verkligen ingen som visste var man kan köpa modeller. /netsix |
|
Hittade en adress, men inte direkt byggsatser. Men alltid en början. Länk Ynf! |
|
| Länk | |
|
Kolla www.revell.de, där hittade jag en del. Mats E BMWCS 3050 |
|
|
Den som söker, han finner: www.bosseshobby.se/default.cfm?mainurl=products.cfm Mats E BMWCS 3050 |
|
|
Länk Länk Ulf W. |
|
|
Om du bara syftar på sådana man går knåpa ihop själv har jag ingen aning, annars har BMW själva ett brett utbud av modellbilar i alla skalor. Dyra men väldigt fina! ///Tomas M BMW 528i -86 BMW E28 registrer #1 |
|
|
Heh, såg ett missfoster på en av länkarna.. vad fan är en BMW Isetta 250??????? Herregud :) Länk |
|
muppen |
www.grandprixmodels.co.uk Här finns det mycket annorlunda BMW modeller, tex en "BMW Heishman Evo1/2 , Land Speed Record 1995" :) |
|
muppen: Det var en farlig sida, för min plånbok d.v.s. Mycket coola modeller, M1, M3GT3 e36 o.s.v. Har du beställt något därifrån? Jag tänkte hur det är med kvalitet och sånt. //Wille |
|
muppen |
Håller med, den är cool :). Jag har inte beställt något, man får nog gå efter det som står på "About the manufacturer" där dom berättar om tillverkaren. Tex verkar ju BBR ha betydligt bättre modellkvalitét än vad tex Alezan har om man läser det som står där. |
| Finns en tillverkare i Tyskland som heter HERPA, som gör mycket fina modeller i skala 1/87. Dessa är egentligen avsedda för modelljärnvägar, men är verkligen små mästerverk. Har köpt en 740i,en 1602, en 535:a och en 328iT och de är verkligen fina. Lite små kanske men fina. finns hos firmor som säljer modelltåg. | |
| Kollade Grandpix sida. Extremt fina modeller, men fruktansvärt dyra | |
| Förlåt. Grandprix skulle de va. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.