|
|
|
|---|---|
|
Jag har en business radio med kasett i min BMW 528 -96 (E39). Vad kan jag koppla in i den? CD-växlare ? Hittar inga "disc change" knappar osv... ? | |
|
Hej. Har en likadan stereo i min 523:a men där sitter på vänster sida i bagaget en cd-växlare som manövreras med samma knappar som radiokanalerna. Dvs. 1-6. Förövrigt är min färddator integrerad med stereon. (Stora färddatorn) Stereon med kassettdäcket sitter överst under träluckan medan färddatorn, där du också byter radiokanal sitter under. Cd-växlaren i min 523:a är av märket alpine och är orginal sedan ny. Borde finnas färdigdragna kablar för den i din bil tycker jag./ Jonatan BMW - För att det känns rätt! |
|
|
Pärlan har en MID medan du har en mindre display sk. IRIS. Fördraget kablage är sällsynt på äldre E39or tyvärr.. CDn växlar du till med knappen MODE, CD växlare finns så väl orginal som Alpine/Sony/Kenwwod som alla funkr m.h.a. en interface box priser från ca 3000:- (obs att inte alla modeller funkar per automatik med interfaceboxarna..) Pärlan: har du en Alpine eller en BMW växlare?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.