|
|
|
|---|---|
|
Länk Ska man göra en skämtannons får man ju ändå ha l i t e verklighetsförankring :) | |
|
Tror inte att det är den M5:an som är med på bilden. Kan ju vara ett skämt, om inte så är den nog i väldigt dåligt skick. Dessutom så är det en oseriös annonstext. //Schnitzer |
|
|
"Piskad råtta" Haha:) Nja LITE väl billigt kanske, jag menar den skulle ju vara såld på 2sek. |
|
|
Det e M5:an som står på OkQ8, denna... Länk 65 000:- i rabatt, troligt... Sjöberg |
|
|
Ser tre tänkbara scenario: 1. Personen som har telefonnumret fyller år och någon "kul" kompis vill skojja. 2. Personen som har telefonnumret har ett kontantkort som fylls på när någon ringer det. 3. Någon har varit extremt uttråkad och lagt in en skämtannons. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan B: Jag tror på alternativ 3. |
|
|
jag tror på alt 3 tror att förnuftiga människor ringer inte på en M5 för 10000 tusen jag tror inte att man kan får en 518 e34 för dom pengarana hehe ska man få M5 istället hahah BMW- När du älskar att köra |
|
|
Den bilen har varit uppe i diskution innan, bytad motor från 3.8 till 3.6. Så den e inte värd mkt mer än 10 000:- ändå... Inte i mina ögon, iallafall. Sjöberg |
|
|
sjoberg : där är minst 30 000 i delar på den ju, 325 touring B(r)u(k)sbilen |
|
| Sitter inte fälgarna fel..? | |
| Jag hade köpt den direkt för 30.000:- | |
| Johan B´s 3:e alternativ verkar passa in alldeles förträffligt på den där annonsen. | |
|
Fyy! Om det är bytt motor så är det i alla fall för mig en reservdelsbil. //Schnitzer __________________ |
|
|
Är detta också skämtannons: Länk "En gång BMW, alltid BMW" |
|
|
Det var inget skämt. Om man ringer och frågar så får man svar på om det är sant eller falskt. Tyvärr var bilen redan såld när jag provade. |
|
| Någon gjorde ett klipp... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.