|
|
|
|---|---|
|
Tjena hur lossar man hela paketet ? Både fram o bak o på sidorna, bak kjolen vet jag att den sitter med en massa 8or under till , men sen då ? 325 touring B(r)u(k)sbilen | |
|
Framkofångaren sitter med 2st bultar långt in rakt upp underifrån, några som du måste dra lite i innerskärmen för att komma åt och sen har du några som sitter under grillhalvorna. Sidokjolarna sitter med plastmuttrar strl 10 som du kommer åt inuti sidokjolen underifrån. Skärmbreddarna sitter med likadana plast 10 muttrar innifrån skärmen. Lycka till Fille |
|
|
Var beredd på lite blodtryckssvajningar när sakerna går av bara ;) |
|
|
Johansson : blodtrycksvajningar uppkommer alltid när jag meckar så jag e van =) nån som vet hur bak spoilern sitter då ? förutom dessa 8 or under till 325 touring B(r)u(k)sbilen |
|
Paap Reeder |
... mina bakbreddare sitter med tryckstift samt både skärmbreddare och tröskelbreddare sitter med dubbelhäftande klisterremsor. Min bakspoiler sitter med plastmuttrar samt dubbelhäftande klister som sitter som tamigtusingen. MVH /// Paap R |
|
paap Reeder : bakspoiler ... de sitter en massa 8or under bilen , sen om man lägger sig ner o mellan avgasystemet o ena sidan finns ett hål där man precis kan sticka in fingrarna,,behöver man lossa dem muttrar där med ? 325 touring B(r)u(k)sbilen |
|
Paap Reeder |
... nu menade jag med bakspoiler ... den vingen som sitter på bagageluckan. Bakre kjolen som jag misstänker du menar sitter med 6 skruvar. 2+2 inne i bagaget ... mot bakstammen samt 1+1 i ändarna framåt alldels vid bakhjulet .... sedan drar du hela klabbet ut bakåt. 8:orna som du nämner håller bara fast stålskenan d v s den ursprungliga s k "kofångaren" bak mot bakre kjolen. OBS ..... drar du av en sådan 8:a är den omöjlig att ersätta. Sitter plastad i M-spoilerns plast. Värmer du med 1:ans munstycke till gassvetsen måste du kyla med vatten inom 3 sekunder. MVH /// Paap R |
|
aha då vet jag, tackar såmkt för hjälpen 325 touring B(r)u(k)sbilen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.