|
|
|
|---|---|
|
Har ev tänkt byte min Z3 M Roadster mot en 328 cupé 00 + pengar imellan som har allt utom M packet. Då undrar jag om någon har eftermonterat en M3 front och speglar? Myckey jobb med detta? Ca kostnad? Förslag på (kopior) som är bra? Svar uppskattad då affären hänger på detta. Mvh:Erik | |
|
Finns ett antal inlägg om detta redan :) Sök så hittar du massor! |
|
|
Nijje: Vad tillförde ditt inlägg? Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Nijjes svar var det väl inget fel på! Man söker väl först innan man skapar en ny tråd! |
|
| Har prövat söka men hittar ingen bra svar, ingen som VET något som vill ge mig några tipps? | |
| Gå in på Länk där hittar du svar. | |
parolof |
sök på M paket istället för "M packet" så kanske det nappar bätttre;-) |
|
Udo Dirkelsniff Mitt inlägg tillförde väl precis vad det skulle, finns ju massor om ämnet i forumet, vore väl dumt att leta upp vartenda liten länk och ge honom? Räcker att man lärt sig söka en gång, så kan man det tills man har en fråga nästa gång. Enklare, smidigare, och snabbare för oss alla! Jag var ju absolut inte dryg i mitt inlägg heller, gav han bara ett tips hur han skulle gå tillväga! Parolof, jo man har ju sett åtskilliga blocket annonser med den stavningen :) |
|
|
M-paket kostar på BMW 11500:- utan bromsluftkanaler och läppen på bagageluckan, olackerat. Originalspeglar kostar på BMW cirka 6000:- Lackering av paket och speglar, cirka 6-7K Mvh |
|
|
Nijje: Du har en stor uppgift om du i nästan alla nystartade trådar ska påpeka att det redan finns inlägg i frågan, då det säkert är så i 90% av fallen... M femman: Hittar man inte vad man söker så startar man väl en ny tråd? Eller? parolof: Stavning kan vi väl alla bli "bätttre" på... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
parolof |
Jag kan inte låta bli att reagera på felstavningar, hela denna kunskapsbank bygger ju på att man ska kunna söka och hitta svaret på sin fråga. |
|
Udo Dirkelsniff Jag har tyvärr inte det som mål :), och som du kanske ser så har jag inte varit aktiv på forumet speciellt länge, däremot har jag läst olika inlägg här i snart ett år! Jag såg chansen att hjälpa personen i fråga då jag läst ett antal inlägg om just det som efterfrågades, så jag visste att det fanns information att hitta. Nu är jag dessvärre inte så pass kunnig inom BMW området så jag på rak hand kan ge vederbörande vad han sökte, annars hade jag såklart gjort det. Sedan så kanske du märkt att det ibland kommer in personer, som behöver hjälp och aldrig ens tänkt sig för innan, att någon kanske haft samma problem. Oftast så finns det alltid någon som påpekar att en sökning på forumet ger resultat, och man ser sällan samma person göra om det misstaget. Själva sökfunktionen finns ju till av just det ändamålet. Skall updatera min signatur med något i stil med, "Den som söker han hittar" :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.