|
|
|
|---|---|
|
nån som fixat singel torakre på en e32? skulle vilja ha detta men vet inte riktigt hur jag ska göra... //Danne Länk Länk | |
| Går det inte på samma sätt som på e34?.....hade detta på min e34 förrut.... | |
|
kolla på g2 styling Länk dom har en hel del smågodis .. / eric |
|
|
vet inte... tnks street:) //Danne Länk Länk |
|
|
någon som testat g2 på e32 föresten, vore ju tråkigt om det inte passade om man beställer:) //Danne Länk Länk |
|
| ring dom o kolla allting .. killarna e kanon trevliga ;) | |
|
ja du Daol, du vet ju hur man sabbar en BMW iaf =( ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
|
sabbar?, smaken är som baken:) //Danne Länk Länk |
|
|
Men va Fa* de e ju en e32 de e ju en lyx vagn!!! en e30 kan man göra nästan vad som helst me utan stor fet jävla äcklig alu vinge :s men en e32 ska man inte ändra på!! ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
|
små ändringar tycker jag är helt ojk:) //Danne Länk Länk |
|
|
släng dit en torkare ifrån en MB istället så ser det inte sjukt ut när den pekar rakt upp iaf ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
Gemini__ |
Kommer se sjukt ut i vilket fall som helst, det hoppas jag ni förstår =) |
|
kan ju testa iaf, ser det inte bra ut så är det ju bara att byta tillbaka..:) //Danne Länk Länk |
|
Gemini__ |
jo det e klart, glöm inte att slänga upp bilder på kärran när singeltorkaren sitter där. |
|
japp, de ska jag göra, om jag hittar nån som passar, vill inte tillverka en egen.. //Danne Länk Länk |
|
|
se om du kan ta delar eller behöver hela mekanismen från en MB och passa in, den singeltorkaren sveper 86% av rutan ___ Mvh Patrik N. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.