|
|
|
|---|---|
|
Är ny på forumet.. Har precis blivit ägare till en 728ia-97 Har suttit och läst mycke här på forumet, och jag kan bara säja att det måste nog vara en av dom bästa saijterna jag har varit inne på.. Mycke info om tips och trix... /Jonas | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hej Jonas även om du inte är reggat dig tidigare, så är du i allafall omnämnd i min dagbok eftersom du besökt Hassos garage :) tillsammans med min nya 528 ägare. Kul att du hittat du också har hittat en BMW, misstänker att den kommer att synas då och då. Jonas är en hejare på bilarm för övrigt :) ///MVH Hasso Länk |
|
Man tackar för dom ordern....:-) Din gamla 528:a sover just nu,men han ska nog väcka upp den i apri/maj... Han är hur sugen som helst att köra med den... han fick ju som sagt inte "känna på den" innan han ställde av den.. Jodå..den kommer du nog att se...så fort jag har fått min nuvarande bil såld....har junte ekonomi att driva 2 bilar..;-) /Jonas |
|
|
Välkommen! /// Gunnar E. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.